Znaleziono 0 artykułów
29.05.2024

Wiralowa kampania Bleu de Chanel z Timothéem Chalametem w reżyserii Martina Scorsesego

29.05.2024
(Fot. materiały prasowe)

Enigmatyczny czarny flakon, a w nim wytrawny cedr, piżmowo-drzewne nuty sandałowca z Nowej Kaledonii i moc ziół. Podpowiedź, jak pachnie Bleu de Chanel, znajdziecie w kampanii w reżyserii Martina Scorsesego z Timothéem Chalametem w roli głównej.

Przed premierą kultowych perfum Chanel N°5 w 1921 roku, Coco ukradkiem rozpylała kwiatowo-pudrowy zapach w restauracjach, teatrach i hotelach. Podobnie było z tegoroczną premierą kampanii wody perfumowanej Bleu de Chanel z Timothéem Chalametem w reżyserii Martina Scorsesego. Jej przedsmak oferowały zdjęcia z Nowego Jorku, a niedawno opublikowana pełna wersja na nowo przekonuje o ponadczasowości zapachu.

(Fot. materiały prasowe)

„Find your blue, find yourself” hasłem kampanii Bleu de Chanel

Martin Scorsese po raz pierwszy stanął za kamerą kampanii męskiej wody perfumowanej Bleu de Chanel w 2010 roku, gdy twarzą zapachu był Gaspard Ulliel. 14 lat później nową wizję męskości bada z aktorem młodego pokolenia i ambasadorem marki, Timothéem Chalametem. – Świat się zmienił. Rozpoznawalność, kariera, sława są jeszcze bardziej ekstremalnymi zjawiskami niż 10 czy 15 lat temu – mówi reżyser.


W filmie kamera podąża za Chameletem po zaułkach osnutego mrokiem miasta. Kierując się instynktem, gwiazdor wyrusza w podróż, odsłania kolejne oblicza męskości i wytycza własną ścieżkę. Bada cienką granicę między przesadną ekspozycją i życiem według hollywoodzkiego scenariusza (stąd nasycenie czerni i bieli), a głębokim pragnieniem poszukiwania autentyczności (przebłyski błękitu) w rzemiośle, jakim jest aktorstwo. Zmyślne użycie koloru osiąga punkt kulminacyjny w ostatniej scenie, która ucieleśnia hasło przewodnie kampanii: „Find your blue, find yourself”.

 

Redakcja Vogue.pl
  1. Uroda
  2. Premiery urodowe
  3. Wiralowa kampania Bleu de Chanel z Timothéem Chalametem w reżyserii Martina Scorsesego
Proszę czekać..
Zamknij