Sofia Coppola i Virginie Viard złożyły hołd Coco Chanel kampanią torebki Chanel 19 z udziałem gwiazd: Margaret Qualley, Taylor Russell i Mariny Vacth.
Chanel wyzwoliła kobiety z ciasnych gorsetów, wylansowała krótkie włosy, zapożyczyła spodnie z męskiej garderoby i… oswobodziła damskie dłonie – w 1955 roku stworzyła torebkę 2.55. – Miałam dość noszenia kuferków w ręku, dlatego mój projekt wyposażyłam w cienki pasek, tak aby można było zawiesić go na ramieniu – mówiła później Mademoiselle Chanel.
Nowy rozdział: Chanel 19
– Chciałam pokazać ponadczasową klasykę marki – zapowiedziała Sofia Coppola, reżyserka kampanii najnowszej torebki Chanel 19 (cyfra odzwierciedla rok powstania – 2019, nawiązując do numeracji modelu 2.55, który Coco zaprojektowała w 1955 r.).
W energetycznej serii filmików występują aktorki młodego pokolenia: Margaret Qualley („Pewnego razu… w Hollywood”, „Nice Guys. Równi goście”), Taylor Russell („Waves”, „Escape Room”) oraz Marine Vacth („Młoda i piękna”, „Pinokio”), a główna gwiazda – dziewiętnastka, pojawia się w trzech różnych wersjach, które oddają aurę muz: skóra pikowana w duże diamenty, kolorowy tweed i czarno-biała pepitka. Torba została ozdobiona biżuteryjnym zapięciem „CC”, a uzupełnienie stanowi łańcuszek: przeplatany skórą – umożliwiający noszenie na ramieniu oraz grubszy – do ręki. Giętka konstrukcja sprawia, że Chanel 19 staje się towarzyszką każdego dnia.
Torebka Chanel 19: Oda do wolności from VoguePolska on Vimeo.
Zdjęcia wykonał Steven Meisel „uwieczniając żywiołowość Margaret, energię Tylor oraz nieuchwytne francuskie piękno Marine”, jak mówiła Sofia Coppola. Ze zdjęć wyłania się nowoczesna wizja Viard, która daje wolność dzisiejszym kobietom, kultywując spuściznę Gabrielle oraz jej kontynuatora, Karla Lagerfelda.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.