Szybkie odnajdywanie się w nieoczekiwanych sytuacjach i natychmiastowe przejście do działania to jedne z wielu kobiecych supermocy. Gdy nie ma czasu myśleć o wygodzie, niezastąpieni są wtedy tacy partnerzy jak Triumph, którzy zadbają o nią za nas. Taka właśnie idea przyświecała nowej bieliźnie Flex Smart, która została stworzona, by dostosowywać się do wszystkich spontanicznych i niespodziewanych chwil w życiu.
Bezszwowy, oddychający biustonosz można zgniatać, zwijać, spakować do plecaka albo torby treningowej, a jego miseczki i tak nie ulegną odkształceniu. Dzięki wkładkom Smart Flex bielizna dopasowuje się do kształtu ciała i współgra z jego naturalnymi ruchami, przez co jest jak druga skóra. Nową kolekcję Triumph pokochają kobiety, które nie tolerują ograniczeń.
Do udziału w kampanii promującej nowy model bielizny Triumph została zaproszona jedna z najpopularniejszych polskich dziennikarek Magda Mołek. Tym razem to ona wystąpiła „w roli głównej” podczas bardzo osobistej sesji zdjęciowej. W ramach projektu „It’s personal” zdradziła, co lubi w sobie najbardziej. – Lubię moją odwagę, by spełniać własne potrzeby zamiast cudzych oczekiwań. Codziennie pełnię wiele różnych ról, ale nie zapominam już o sobie, o tym, że to ja jestem ważna. Szanuję innych, ale przede wszystkim szanuję siebie, więc dbam o własne granice. Dojrzała kobiecość według własnego pomysłu to dla mnie wielka wartość, która daje mi komfort istnienia – mówi Mołek. We wrześniu zobaczymy ją na witrynach salonów Triumph w całej Polsce.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.