Znaleziono 0 artykułów
24.04.2025

Beyoncé i Levi’s odtwarzają kultową reklamę z lat 80. XX wieku

24.04.2025
Trzeci rozdział kampanii Levi’s Reimagine z Beyoncé / Fot. Materiały prasowe

Trwa sentymentalna podróż Levisa przez własne archiwa. Marka, która od dziesięcioleci wpływa na popkulturę, zaprezentowała właśnie trzecią odsłonę kampanii Reimagine z Beyoncé. Tym razem artystka wystąpiła w reinterpretacji reklamy „Refrigerator” z końcówki lat 80. ubiegłego wieku.

To kolejna część kampanii Reimagine, która rozpoczęła się od reinterpretacji reklam „Launderette” i „Pool Hall”. Wszystkie trzy odsłony mają wspólny mianownik: przywracają kultowe momenty z historii Levisa, nadając im współczesny kontekst.

Kolejny rozdział kampanii Reimagine nawiązuje do reklamy „Refrigerator” z 1988 roku

Wideo osadzone w scenerii przydrożnej restauracji nawiązuje do jednej z najsłynniejszych reklam marki. Zamiast mężczyzny wyjmującego spodnie z lodówki, oglądamy Beyoncé, która w westernowej koszuli, klasycznych szortach 501 i czerwonej bandamie, która pewnym krokiem wchodzi do baru. Za opowieść o indywidualizmie i potrzebie wyrażania siebie ponownie odpowiada Melina Matsoukas, laureatka nagrody Grammy oraz autorka poprzednich dwóch reinterpretacji reklam Levis. Tym razem połączyła siły z operatorem Marcelem Révem (znanym m.in. z pracy przy serialu „Euforia”) i fotografem Masonem Poolem. Estetyka retro, ziarnisty filtr kamery i symboliczna scenografia podkreślają klimat lat 80. W spocie gościnnie pojawia się również Willie Jones, który współtworzył z Beyoncé albumu „Cowboy Carter”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Levi's (@levis)

Najnowsza kampania marki to wizualny dialog o tym, co dziś znaczy autentyczność i ekspresja w modzie

Levis nie jest reliktem przeszłości. To marka z wyjątkowym dziedzictwem, od lat pozostająca w centrum kultury. W kampanii Reimagine okazujemy, jak reinterpretować dziedzictwo, nie popadając w nostalgię. Proponujemy coś aktualnego, rezonującego z nowym pokoleniem – mówi Kenny Mitchell, globalny dyrektor marketingu Levis.

Aleksandra Kupras
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Beyoncé i Levi’s odtwarzają kultową reklamę z lat 80. XX wieku
Proszę czekać..
Zamknij