
Trwa sentymentalna podróż Levi’sa przez własne archiwa. Marka, która od dziesięcioleci wpływa na popkulturę, zaprezentowała właśnie trzecią odsłonę kampanii Reimagine z Beyoncé. Tym razem artystka wystąpiła w reinterpretacji reklamy „Refrigerator” z końcówki lat 80. ubiegłego wieku.
To kolejna część kampanii Reimagine, która rozpoczęła się od reinterpretacji reklam „Launderette” i „Pool Hall”. Wszystkie trzy odsłony mają wspólny mianownik: przywracają kultowe momenty z historii Levi’sa, nadając im współczesny kontekst.
Kolejny rozdział kampanii Reimagine nawiązuje do reklamy „Refrigerator” z 1988 roku
Wideo osadzone w scenerii przydrożnej restauracji nawiązuje do jednej z najsłynniejszych reklam marki. Zamiast mężczyzny wyjmującego spodnie z lodówki, oglądamy Beyoncé, która w westernowej koszuli, klasycznych szortach 501 i czerwonej bandamie, która pewnym krokiem wchodzi do baru. Za opowieść o indywidualizmie i potrzebie wyrażania siebie ponownie odpowiada Melina Matsoukas, laureatka nagrody Grammy oraz autorka poprzednich dwóch reinterpretacji reklam Levi’s. Tym razem połączyła siły z operatorem Marcelem Révem (znanym m.in. z pracy przy serialu „Euforia”) i fotografem Masonem Poolem. Estetyka retro, ziarnisty filtr kamery i symboliczna scenografia podkreślają klimat lat 80. W spocie gościnnie pojawia się również Willie Jones, który współtworzył z Beyoncé albumu „Cowboy Carter”.
Najnowsza kampania marki to wizualny dialog o tym, co dziś znaczy autentyczność i ekspresja w modzie
– Levi’s nie jest reliktem przeszłości. To marka z wyjątkowym dziedzictwem, od lat pozostająca w centrum kultury. W kampanii Reimagine okazujemy, jak reinterpretować dziedzictwo, nie popadając w nostalgię. Proponujemy coś aktualnego, rezonującego z nowym pokoleniem – mówi Kenny Mitchell, globalny dyrektor marketingu Levi’s.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.