Znaleziono 0 artykułów
06.05.2022

W rytmie pokolenia

06.05.2022
Fot. materiały prasowe

Młodzi, piękni, utalentowani. Tacy są bohaterowie nowej kampanii Belvedere Nation – Natalia Szroeder, Tymek i Hodak, muzyczni idole nowej generacji.

Co łączy Natalię Szroeder, Tymka i Hodaka? Wyjątkowy talent, nieszablonowe podejście do muzyki i wyrafinowany gust. Wie o tym marka Belvedere, która zaprosiła artystów do udziału w nowej, energetyzującej kampanii Belvedere Nation. Muzyczna trylogia tworzy manifest osób o wyrazistym stylu i charakterze, które nie boją się eksperymentować, wychodzić ze strefy komfortu w poszukiwaniu nowych form ekspresji. Tacy są bohaterowie kampanii, których zdolność do podejmowania artystycznego ryzyka zapewniła im status idoli nowej generacji.

 

Twórcy kampanii umieścili każdego z ambasadorów Belvedere Nation w innej przestrzeni. Natalia Szroeder rozkręca imprezę wspaniałym układem tanecznym w eleganckim drink barze, Hodak wczuwa się w nastrój wśród luksusowych samochodów w swoim garażu, a Tymek poznaje na parkiecie tajemniczą dziewczynę.

 

Klipy przywodzą na myśl eleganckie teledyski na światowym poziomie – stylowe wnętrza i kreacje pasują do luksusowego charakteru Belvedere, a energia bohaterów nadaje całości ekstrawaganckiego sznytu.

 

– Celebrujemy życie ­– mówi narrator kampanii, a widzowie czekają tylko na moment, by przyłączyć się do roztańczonych bohaterów.

Julia Właszczuk
Vogue Polska
Treść dostępna dla osób pełnoletnich

Czy masz ukończone 18 lub więcej lat?

  1. Ludzie
  2. Talenty
  3. W rytmie pokolenia
Proszę czekać..
Zamknij