
Młodzi, piękni, utalentowani. Tacy są bohaterowie nowej kampanii Belvedere Nation – Natalia Szroeder, Tymek i Hodak, muzyczni idole nowej generacji.
Co łączy Natalię Szroeder, Tymka i Hodaka? Wyjątkowy talent, nieszablonowe podejście do muzyki i wyrafinowany gust. Wie o tym marka Belvedere, która zaprosiła artystów do udziału w nowej, energetyzującej kampanii Belvedere Nation. Muzyczna trylogia tworzy manifest osób o wyrazistym stylu i charakterze, które nie boją się eksperymentować, wychodzić ze strefy komfortu w poszukiwaniu nowych form ekspresji. Tacy są bohaterowie kampanii, których zdolność do podejmowania artystycznego ryzyka zapewniła im status idoli nowej generacji.
Twórcy kampanii umieścili każdego z ambasadorów Belvedere Nation w innej przestrzeni. Natalia Szroeder rozkręca imprezę wspaniałym układem tanecznym w eleganckim drink barze, Hodak wczuwa się w nastrój wśród luksusowych samochodów w swoim garażu, a Tymek poznaje na parkiecie tajemniczą dziewczynę.
Klipy przywodzą na myśl eleganckie teledyski na światowym poziomie – stylowe wnętrza i kreacje pasują do luksusowego charakteru Belvedere, a energia bohaterów nadaje całości ekstrawaganckiego sznytu.
– Celebrujemy życie – mówi narrator kampanii, a widzowie czekają tylko na moment, by przyłączyć się do roztańczonych bohaterów.

Treść dostępna dla osób pełnoletnich
Czy masz ukończone 18 lub więcej lat?
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.