Znaleziono 0 artykułów
27.09.2019

„Vogue Polska” na Business Insider Trends Festival

27.09.2019
(Fot. materiały prasowe)

Już w dniach 2-3 października w warszawskim Centrum Praskim Koneser odbędzie się Business Insider Trends Festival. W największej w tej części Europy konferencji o tematyce biznesowej weźmie udział ponad 120 prelegentów. W bloku poświęconym zrównoważonej modzie wystąpią przedstawiciele „Vogue Polska” – dyrektor kreatywna Małgosia Bela i redaktor naczelny magazynu Filip Niedenthal.

Eksperci z Polski i ze świata oraz tematy, które definiują funkcjonowanie przedsiębiorstw na współczesnych rynkach, decydując o być albo nie być nowoczesnego biznesu. Tak w skrócie można opisać Business Insider Trends Festival – dwudniowe wydarzenie, którego członkowie kadry zarządzającej, menedżerowie oraz przedstawiciele start-upów po prostu nie mogą przegapić. Na każdej z czterech scen tematycznych wydarzenia zostaną omówione inne zagadnienia. Jednym z ważniejszych aspektów konferencji będzie prezentowany na scenie Life Science blok poświęcony zrównoważonej modzie. Prelegentami tej sekcji będą m.in. Jacek Ostrowski, założyciel i CEO Yellow Octopus Fashion, twórca aplikacji reGAIN, oraz Małgosia Bela i Filip Niedenthal z „Vogue Polska”.

Filip Niedenthal (Fot. materiały prasowe)

Jednym z największych wyzwań, z jakimi współcześnie zmaga się świat mody, jest wprowadzenie do niego zasad zrównoważonego rozwoju. W działalność na rzecz środowiska angażują się topowi projektanci i globalne marki. A także media. „Vogue Polska” od początku swojego istnienia porusza ważne kwestie społeczne, również te dotyczące walki ze skutkami zmian klimatycznych i funkcjonowania przemysłu mody. Podczas swojego wystąpienia Filip Niedenthal i Małgosia Bela opowiedzą o tym, jak społeczne zaangażowanie pomaga budować tożsamość pisma i wzmacnia jego relacje z czytelnikami.

Walka z nierównościami społecznymi, stereotypami, szowinizmem, homofobią czy brakiem świadomości ekologicznej to tylko niektóre tematy poruszane na łamach „Vogue Polska”. W ramach ścisłej współpracy z organizowaną przez topmodelkę Anję Rubik akcją #SexedPL pisaliśmy o edukacji seksualnej. Wspieramy również Kampanię Przeciw Homofobii, prezentując sylwetki osób nieheteronormatywnych, relacje z parad równości oraz innych akcji na rzecz osób LGBT+. Publikowany online cykl tekstów Anny Pięty przybliża z kolei tematykę zrównoważonej mody, którą poruszyliśmy również podczas debaty w ramach Vogue Polska Festiwal

Małgosia Bela (Fot. materiały prasowe)

Z tematyką mody odpowiedzialnej społecznie związana jest także działalność Jacka Ostrowskiego, przedsiębiorcy, założyciela Yellow Octopus Fashion i twórcy aplikacji reGAIN. Dzięki tej drugiej poprzez pozbywanie się niechcianej odzieży można zdobyć kupony zniżkowe na produkty popularnych marek. Jacek nie tylko wierzy w zrównoważony rozwój komercyjny, ale także z powodzeniem wdraża jego zasady, budując dochodowe modele biznesowe koncentrujące się na zrównoważonej modzie i gospodarce o obiegu zamkniętym. Jacek jest laureatem wielu nagród biznesowych, w tym The Queen’s Award for Enterprise i EDIE Sustainability Leaders Awards 2019. Tytuł wystąpienia Jacka podczas Business Insider Trends Festival będzie brzmiał tak jak jego motto: „Less bullshit, more good shit”. Przedsiębiorca zdradza, że opowie o komercyjnym podejściu do zrównoważonej mody.

W sekcji zrównoważonej mody swoje prelekcje wygłoszą także: Nivedita Rai, dyrektor wykonawcza Gudi Mudi, oraz Grażyna Olbrych, właścicielka marki Touchwear.

„Vogue Polska” jest patronem medialnym Business Insider Trends Festival. Pełen program konferencji można znaleźć na stronie trendsfestival.pl

Natalia Jeziorek
  1. Styl życia
  2. Społeczeństwo
  3. „Vogue Polska” na Business Insider Trends Festival
Proszę czekać..
Zamknij