Znaleziono 0 artykułów
08.02.2023

Walentynkowa kampania Lilou

08.02.2023
Fot. Materiały prasowe / Lilou

Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Z tej okazji marka Lilou przygotowała niezwykłą sesję. Połączyła biżuterię, stworzoną przez Magdalenę Mousson-Lestang, ze zdjęciami inspirowanymi scenami z najpiękniejszych filmów o miłości.

Ideą Lilou jest tworzenie biżuterii, która opowiada osobistą historię. Możliwość wykonania grawerunku sprawia, że talizmany pozwalają upamiętnić ważne chwile, wyrazić wdzięczność, wyznać miłość. W te Walentynki marka przypomina, że „kocham cię” można powiedzieć na wiele sposobów. Jednym z nich jest spersonalizowana biżuteria z wygrawerowaną datą, inicjałami czy wiadomością.

Lilou wykorzystała bestsellery marki, takie jak naszyjnik z pozłacanym sercem, kolczyki z cyrkoniami, pierścionek Sparkling i  kolczyki z czarnym kwarcem, do stworzenia wyjątkowej sesji zdjęciowej z okazji Walentynek. Biżuteria przyciąga uwagę na kadrach inspirowanych scenami z najpiękniejszych filmów o miłości – „Pretty Woman”, „Dirty Dancing”, „Pamiętnika”, „Zimnej Wojny”, „Titanica” i „Narodzin gwiazdy”. Każdy kadr jest inny, wyjątkowy, tak jak niepowtarzalna biżuteria Lilou. 

Wystawa sesji walentynkowej potrwa od 7 do 14 lutego 2023 r. we flagowym butiku Lilou przy ulicy Mokotowskiej 63.

Julia Lubecka
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Walentynkowa kampania Lilou
Proszę czekać..
Zamknij