„Przyszłość to sztuka” brzmi hasło projektu BMW Art Club. W warszawskim Nowym Teatrze Michael Hansmeyer otworzył wystawę swoich prac, które doskonale realizowały tę myśl. Znakiem rozpoznawczym artysty i architekta jest wykorzystywanie maszyn i inteligentnych algorytmów do poznawania i tworzenia obiektów. Prezentowane na warszawskiej wystawie rzeźba i instalacja powstały przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Podczas otwarcia podziwiać można było również najnowszy model elektrycznej limuzyny serii BMW i7. Samochód korespondował z ideą wydarzenia, udowadniając, że sztuka i wzornictwo swobodnie czerpią z technologii, otwierając nas na przyszłość.
Monika Brodka
Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW, Michael Hansmeyer, Christian Haririan, dyrektor generalny BMW Group Polska i Hubert Fronczak, dyrektor komunikacji BMW
Piotr Gruszczyński, Nowy Teatr, Stach Szabłowski, kurator wystawy, Michael Hansmeyer i Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.