Marki GAP oraz Cult Gaia połączyła dbałość o detale. Każdy z 35 elementów wspólnej kolekcji stworzono z niezwykłą precyzją. Te projekty dodają pewności siebie i podkreślają indywidualność.
Współpraca Gap z Cult Gaja łączy dwie różne perspektywy w jedną spójną wizję. Marka Cult Gaia założona w 2022 roku przez Jasmin Larian Hekmat znana jest z kolekcji inspirowanych naturą i kobiecą energią. Każdy jej projekt przypomina dzieło sztuki. We wspólnej kolekcji z Gap ikoniczne kroje amerykańskiej marki zostały wzbogacone o detale charakterystyczne dla Cult Gaja takie, jak złote akcenty, łańcuszki czy odważne wycięcia.
Najmodniejsze ubrania z kolekcji Jasmin Larian Hekmat dla marki Gap
Wśród propozycji znajdziemy denimowy gorset, dopasowane skórzane spodnie, elegancki płaszcz z wegańskiego futra oraz białą koszulę z odsłoniętymi plecami. Wszystkie projekty zostały wykonane z luksusowych materiałów, co podkreśla ich wyjątkowy charakter. – Nowa interpretacja klasyków Gap z perspektywy Cult Gaia była niesamowitą podróżą. Współpraca połączyła dwie unikalne, kreatywne siły, dodając nonszalancji oraz artystycznego akcentu ikonom amerykańskiego brandu. Każdy element tej kolekcji został starannie zaprojektowany, aby inspirować do kreatywności, poprzez unikatową i ponadczasową synergię sztuki z funkcjonalnością – zaznacza założycielka Cult Gaia, Jasmin Larian Hekmat. Logotyp Gap został przekształcony w napis Gaia i znalazł swoje miejsce na czapkach z daszkiem oraz krótkich bluzach.
Twarzą kolekcji Gap x Cult Gaia została Tina Kunakey
Kolekcji towarzyszy piękna kampania promocyjna, do której zaproszono wyjątkowe osoby. Twarzą została modela oraz aktorka Tina Kunakey, a reżyserię powierzono siostrom Loiusie i Marii Thornfeldt.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.