Klarna to światowy dostawca płatności i serwis zakupowy z ponad 90 milionami użytkowników na całym świecie i dwoma milionami transakcji dziennie. To jeden z najwyżej wycenianych fintechów na świecie – jego wartość szacuje się na 45,6 miliarda dolarów. Klarna została założona w 2005 roku i od tego czasu działa już na 17 rynkach. Teraz serwis jest dostępny również w Polsce. Swoją działalność rozpoczął, udostępniając usługę „Zapłać za 30 dni” w H&M oraz aplikację w polskiej wersji językowej.
Opcja „Zapłać za 30 dni” umożliwia większą elastyczność i wygodę przy dokonywaniu płatności, bez odsetek oraz dodatkowych opłat. Polskojęzyczna aplikacja Klarny umożliwia też przeglądanie polecanych sklepów i zarządzanie płatnościami u sprzedawców. Kupujący mogą czerpać inspiracje z wyselekcjonowanych list zakupów, tworzyć i udostępniać spersonalizowane foldery, a także aktywować powiadomienia o obniżkach cen. Wkrótce w aplikacji Klarny dostępnych będzie wiele innych funkcji. Pierwszą użytkowniczką Klarny w Polsce jest influencerka Agnieszka Hyży, która dzieli się swoimi doświadczeniami:
– Dla mnie moda jest formą wyrażania siebie, dlatego ważne jest, abym czuła się dobrze w tym, co noszę. I nie mogę zliczyć, ile razy byłam zawiedziona tym, jak stroje leżały na mnie w rzeczywistości, w porównaniu z moimi oczekiwaniami w chwili zakupu. Klarna z jej opcją „Zapłać za 30 dni” ułatwia mi życie w przypadku zakupów w internecie i daje mi radość z posiadania przymierzalni w domu – powiedziała Agnieszka.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.