
Guess Jeans już po raz czwarty zaprosił przyjaciół marki do pustynnego kompleksu w pobliżu festiwalu Coachella. W tym roku brand postawił na współpracę z japońskim artystą Verdym. Grafik znany z kreskówkowej estetyki, przygotował oprawę wizualną wydarzenia – od limitowanego merchu, przez scenografię, po kampanijne grafiki z wizerunkiem swojej ikonicznej postaci, Vick.
Guess Jeans po raz kolejny udowodniło, że potrafi stworzyć wydarzenie angażujące wszystkie zmysły. Oprócz muzyki i mody, goście mieli dostęp do spersonalizowanych doświadczeń, jak bar z biżuterią Petite Moment czy pop-upowy salon fryzjerski Davontae’ Washingtona. Podczas imprez serwowane były koktajle Gin & Juice by Dre and Snoop, bezalkoholowe napoje Recess i jedzenie z food trucków Raising Canes.
Wydarzenie otworzyła kameralna kolacja z menu przygotowanym przez kalifornijski duet Jon & Vinny’s. Na scenie wystąpiła Charli XCX, dając nieplanowany set DJ-ski ze swoim narzeczonym, muzykiem George’em Danielem. Finałowy wieczór należał zaś do Don Tolivera, Chase’a B i Andersona Paaka, do których dołączyli Tyga, YG, Ty Dolla $ign i Shaboozey.

W czasie Coachelli odbyła się wyjątkowa prapremiera Guess Jeans Eyewear
Marka zadebiutowała także z pierwszą linią okularów przeciwsłonecznych Guess Jeans Eyewear, które goście otrzymali przed premierą. Na tę okazję powstała również limitowana kolekcja Guess Jeans x Verdy zaprojektowana wyłącznie dla gości kompleksu, wśród których znaleźli się, m.in. Teyana Taylor, Lila Moss, Troye Sivan, Emma Chamberlain, Rickey Thompson, Lorde czy Bretman Rock.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.