Jak zorganizować niezapomnianą plenerową imprezę?
Żeby zorganizować niezapomniane plenerowe przyjęcie, nie musisz kupować dodatkowych krzeseł, profesjonalnego sprzętu audio, klimatycznego oświetlenia ani maszyny do karaoke. Nie musisz też się martwić, co zrobić z tymi rzeczami po imprezie. Wszystko, co potrzebne znajdziesz w Wypożyczalni OLX – nawet rozkładany parkiet do tańca pod gołym niebem. Zaskocz swoich gości i zorganizuj w plenerze towarzyskie wydarzenie sezonu. Niech to będzie najlepsza impreza ich życia!
Długie dni, ciepłe noce i wszystkie inne uroki polskiego słonecznego lata zachęcają do częstszych niż zwykle spotkań z przyjaciółmi czy rodziną. To najlepszy czas, by celebrować najróżniejsze okazje pod gołym niebem albo wyprawiać przyjęcia bez wyraźnego powodu – po to tylko, by spotkać się z bliskimi, świętować łączące nas relacje lub okres wakacji. W plenerze organizujemy urodziny, ceremonie ślubne, wesela, wszelkiego rodzaju imprezy rodzinne – komunie, chrzciny, baby showers. Bez względu na rozmiar i rodzaj spotkania każde takie wydarzenie możemy wynieść na wyższy poziom i nadać mu wyjątkową oprawę. Przygotowania należy zacząć odpowiednio wcześnie. Zwłaszcza jeśli impreza ma zapaść wszystkim w pamięć.
Stwórz nastrój: zaplanuj odpowiednią oprawę lub temat przewodni wydarzenia
Niektórzy z organizowania imprez uczynili swój zawód. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by samemu zostać królową lub królem wydarzeń, na które wszyscy będą chcieli przychodzić. By o niczym nie zapomnieć i dobrze zaplanować całość, warto zrobić listę zadań. Co jest najważniejsze na takich wydarzeniach? Co najbardziej ci się podoba? A może jest przyjęcie, które obierzesz sobie za wzór? Może to być wytworna impreza pod białymi namiotami i baldachimami jak z amerykańskiego filmu, z szampanem i określonym dress code’em. Może to być bal kostiumowy w stylu popularnych ostatnio Bridgertonów. Albo cokolwiek innego, co przyjdzie ci do głowy. Weź pod uwagę takie elementy, jak aranżacja (sposób udekorowania miejsca), atmosfera, muzyka, catering (czyli ogólnie rozumiane jedzenie i napoje). Pamiętaj, że wszystko powinno być spójne z motywem przewodnim wydarzenia.
By zadbać o odpowiednią oprawę, stwórz klimat za pomocą świateł i świec, a także kwiatów, wygodnych poduch czy dekoracji nawiązujących do motywu przewodniego przyjęcia. Jeśli taki motyw istnieje, pamiętaj, by z wyprzedzeniem poinformować gości o wymaganych strojach, szczególnie jeśli chcesz, by przyszli ubrani w specjalny sposób, na przykład w stylu boho czy „Wielkiego Gatsby’ego”.
Dobre towarzystwo to podstawa
Chociaż to okazja najczęściej determinuje tematykę lub formułę przyjęcia, jedną z kwestii, która wpływa najmocniej na przebieg całego wydarzenia, jest lista gości. To oni (oraz ich komfort) są najważniejsi. Dlatego planując spotkanie przy stołach w kameralnym gronie, usadź tych znających się i lubiących obok siebie. W przypadku większych imprez lub niemalże bez limitu (na tym polega przewaga wydarzeń plenerowych!) zawsze możesz zaprosić miks osób z różnych środowisk, a niekoniecznie specjalnie wyselekcjonowaną grupę. Najmilej bowiem wspominamy przyjęcia, na których poznaliśmy nowych, interesujących ludzi. A chcemy przecież, by naszą imprezę zapamiętali wszyscy.
Jako gospodarz lub gospodyni to ty nadajesz ton przyjęciu – bądź więc duszą towarzystwa, zapoznaj ze sobą nieznających się gości, pomóż im nawiązać pierwszy kontakt. Miej oczy dookoła głowy, reaguj, gdy twoja obecność może uratować nastrój. Nie trzymaj się jednak ściśle określonego planu – daj się ponieść chwili.
Menu nie musi być wyszukane, liczy się sposób podania
Gdy masz już wstępnie potwierdzoną liczbę gości, czas przemyśleć kwestię dań lub przekąsek i zaplanować, jak podamy je w plenerze, bez dostępu do kuchni. Opcji jest wiele. Inspiracji szukaj na Pintereście oraz na Instagramie, zwłaszcza u sióstr Gohar, które pokazują, jak zwyczajne produkty zaserwować w zaskakujący sposób. Tak jak one zaaranżuj ciastka w fantazyjne kopce jak z filmu „Maria Antonina” albo przygotuj metrowe ciasto ze świeżymi owocami, przystrój przekąski jadalnymi kwiatami, a przystawki wnieś na srebrnych tacach. Nie musisz wydawać na to fortuny – liczą się kreatywność podania i fotogeniczność produktów. Nie zapominaj też o różnych opcjach – zarówno dla jedzących mięso, jak i wegetarian.
Na gościach na pewno zrobi wrażenie także personalizowana karta drinków, w której możesz zaproponować koktajle wymyślone specjalnie na tę okazję – o nazwach zabawnych lub nawiązujących do konkretnych osób. Zwłaszcza jeśli wypożyczysz przenośny bar! To jedna z wielu opcji dostępnych w Wypożyczalni OLX, gdzie znajdziesz wszystko, co potrzebne do zorganizowania imprezy plenerowej, którą znajomi i rodzina będą wspominać przez wiele lat. Możesz tu wypożyczyć meble – np. leżaki, pufy, krzesła, stoły – by zapewnić wszystkim wygodę lub ewentualne miejsce do odpoczynku. W ofercie są także zastawy i dekoracje oraz wiaty i namioty zapewniające dobrą zabawę przy załamaniu pogody. W Wypożyczalni OLX znajdziesz nawet rozkładany parkiet do tańca pod gołym niebem!
Jak zorganizować odpowiednią muzykę na przyjęcie w plenerze
Bez muzyki nawet świetne jedzenie nie uratuje atmosfery. Miło jest w letni wieczór tańczyć pod gołym niebem, by oderwać się od codzienności. Daj swoim gościom powód, by zupełnie nie myśleli o tym, co czeka ich w domu, ani o powrocie tam. Zadbaj o najlepszą z możliwych playlistę lub zatrudnij DJ-a, który rozkręci parkiet. Swoim gościom możesz też zaproponować karaoke, do którego wynajmiesz sprzęt (podobnie jak standardowe nagłośnienie) także na OLX.
Korzystanie z Wypożyczalni jest niezwykle proste. Znajdziesz tu oferty najróżniejszych firm. Umowy zabezpieczają interesy obu stron, ale przed podjęciem decyzji sprawdź dostawcę, szczegółowo zweryfikuj ofertę, omów warunki wypożyczenia.
By zorganizować przyjęcie sezonu – a może nawet roku – nie musisz więc kupować ani krzeseł na 20 osób, ani profesjonalnego sprzętu audio, ani klimatycznego oświetlenia. Nie będziesz się też martwić, co zrobić z tym wszystkim po imprezie. Wypożyczalnia OLX pozwala na zorganizowanie dowolnej uroczystości w wersji premium na każdą kieszeń. Teraz pozostaje tylko wybrać termin i zaprosić gości.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.