Kampania domu mody Alexander McQueen na sezon jesień-zima 2022, stworzona przez fotografa Paola Roversiego, zaskakuje malarskimi kadrami.
Kolekcję Sarah Burton dla domu mody Alexander McQueen na sezon jesień-zima 2022 oglądamy w kampanii, której autorem jest Paolo Roversi. Fotograf należy do stałych współpracowników marki. Po raz kolejny udało mu się stworzyć malarską impresję na temat mody.
Asymetryczne kroje, wycięcia i detale oddają nieregularność natury – współczesna bogini łączy dopasowane marynarki ze swetrami, botkami motocyklowymi i torebkami nabijanymi ćwiekami. Jednocześnie kolekcja nawiązuje do jednego z najbardziej kultowych pokazów marki, Number 13, podczas którego dwa roboty pokrywały farbą suknię prezentowaną przez Shalom Harlow. Echa tamtego technologicznego tańca wybrzmiewają w kolorach i fakturach nowej kolekcji – elementy zainspirowane przez airbrushing łączą się z dzianiną. Tak spotykają się obfitość i asceza.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.