Dokąd zmierza streetwear? W jaki sposób media społecznościowe wpływają na postrzeganie mody? Jak zmieniają się nasze przyzwyczajenia zakupowe? O przyszłości branży dyskutowano na panelu zapowiadającym trzecią edycję festiwalu Bread&&Butter w Berlinie.
Trzecia edycja imprezy Bread&&Butter będzie miała formę pop-upu. O pomyśle na Pop-Up Stylu i Kultury przedstawiciele organizatora – platformy Zalando – opowiedzieli podczas konferencji na hipsterskim Kreuzbergu.
Na stoiskach marek współpracujących z Zalando uczestnicy wydarzenia mogli kupić ubrania i dodatki z kolekcji limitowanych oraz stworzonych specjalnie na tę okazję. Błyskawiczne zakupy umożliwiły różowe karty Visa, które każdy otrzymał przy wejściu na teren eventu. Wystawiające się Vans, Levi’s, adidas Originals i Cheap Monday, ulubione marki millenialsów, to zaledwie kilka z ponad 40 firm, które potwierdziły udział w Bread&&Butter na przełomie sierpnia i września.
Bread&&Butter to jednak nie tylko zakupy. Założeniem minifestiwalu od początku było celebrowanie różnorodności, analizowanie trendów, rozmawianie o kulturze i stylu. Tematy te poruszono także podczas krótkiej dyskusji, do której zaproszono indywidualistów z branży mody i muzyki. O tym, do czego zmierza streetwear, jak definiować dziś luksus, i jakie przełożenie na modę ma fenomen mediów społecznościowych rozmawiali Marc Goehring, szef działu mody magazynu „032C”, muza Nicka Knighta, modelka Jazelle Zanaughtti, 20-letnia raperka z Atlanty Kodie Shane oraz współzałożyciel YouTube’owego kolektywu PAQ, Elias Riadi. Byli zgodni, co do tego, że streetwear będzie jeszcze mocniej mieszał się z luksusem, a Instagram coraz pewniej zaznacza swoją pozycję w branży e-commerce’u.
Na tegoroczną edycję Bread&&Butter Zalando zaprasza od 31 sierpnia do 2 września do Areny Berlin. Bilety na to wydarzenie są już dostępne, a nabyć je można za pośrednictwem strony breadandbutter.com/tickets. Więcej informacji znajdziecie na poświęconych imprezie platformach breadandbutter.com i corporate.zalando.com/breadandbutter.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.