Znaleziono 0 artykułów
31.08.2020

Zrównoważona strategia Tommy’ego Hilfigera

31.08.2020
(Fot. Materiały prasowe)

Strategia Make it Possible to plan rozwoju marki na najbliższe 10 lat, który bierze pod uwagę zrównoważone i ekologiczne podejście do mody. 24 cele zostały podzielone na cztery filary: Circle Round, Made for Life, Everyone Welcome i Opportunity for All.

Strategia Make it Possible zakłada, że produkcja odbędzie się w pełni zamkniętym i ekologicznym obiegu, w poszanowaniu planety i drugiego człowieka. Marka stawia także na równe szanse w rozwoju kariery.

Mój pierwszy sklep – People’s Place – otworzyłem w 1969 r. w rodzinnej Elmirze, aby ludzie ze wszystkich środowisk mogli spotykać się i wspólnie cieszyć popkulturą. Przez lata ewoluowaliśmy jako marka, napędzani otwartością na różnorodność. Zmieniło się także nasze podejście do rozwoju zrównoważonego społecznie i środowiskowo. Dzięki Make it Possible zajdziemy jeszcze dalej w naszych staraniach. Pracujemy według wizji, na której realizacji skupi się cała firma – przed nami wielka podróż, ale na pewno tam dotrzemy – opowiada Tommy Hilfiger. Projektant podkreśla, że misją marki jest tworzenie mody, która jest otwarta na wszystkich. – Wiemy, że żadna marka nie dokona tego w pojedynkę. Współpracujemy więc z różnorodnym gronem ekspertów, partnerami branżowymi oraz markami i organizacjami na całym świecie, aby nasza wizja stała się rzeczywistością – dodaje.

Martijn Hagman, dyrektor zarządzający firmami Tommy Hilfiger Global i PVH Europe opowiada także o odpowiedzialności marki w czasach kryzysu. – W naszej naturze leży gotowość do zmian, nawet w najbardziej wymagających czasach. Właśnie dlatego przedstawiamy ambitny program zrównoważonego rozwoju Make it Possible – 24 cele do osiągnięcia do 2030 roku. Marka TOMMY HILFIGER ma za sobą dekadę sukcesów w tworzeniu bardziej przyjaznej środowisku mody. Była pionierem m.in. produkcji dżinsów wykorzystującej mniej zasobów naturalnych, angażowała się w zarządzanie gospodarką wodną i tworzyła bardziej inkluzywne kolekcje - mówi. Hagman podkreśla, że zmiana jest teraz szczególnie istotna. - Nigdy nie było bardziej oczywiste, jak niezbędne są realne zmiany. Ostatnie wydarzenia pokazały, że w naszych rękach leży odpowiedzialność za branżę mody – i nie tylko. Pomimo większej liczby wyzwań niż kiedykolwiek, jesteśmy zobowiązani do wykorzystania naszej pozycji w słusznym celu – dodaje.

(Fot. Materiały prasowe)

Strategia Make it Possible to kolejny krok marki w stronę odpowiedzialnej mody. Kolekcja Tommy Hilfiger Adaptive została zaprojektowana, by ułatwić ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami. Z kolei globalny program Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge to efekt współpracy młodych przedsiębiorstw i startupów, które promują różnorodność społeczną i ekologię w branży mody. Do ostatnich projektów marki należy także People’s Place Program, który działa na rzecz zwiększenia reprezentacji w przemyśle mody i branży kreatywnej. – W wyrazistych kampaniach od lat z dumą przedstawiamy postaci z rozmaitych środowisk, osoby w różnym wieku i rozmiarze, różnorodne etniczności i tożsamości płciowe. Będziemy nadal wykorzystywać swoją pozycję, by otwierać możliwości i stać po stronie tego, co słuszne – opowiada Hilfiger.

Marka będzie na bieżąco dzielić się postępami w realizacji celów na stronie pod linkiem. 

Kamila Wojtkiewicz
  1. Moda
  2. Zjawisko
  3. Zrównoważona strategia Tommy’ego Hilfigera
Proszę czekać..
Zamknij