Trend na teraz: Perły dla mężczyzn
W męskich kolekcjach na sezon jesień-zima 2021 perły stały się uniwersalnym dodatkiem dla niej i dla niego. Te z linii Comme des Garçons x Mikimoto pokochał raper A$AP Nast.
W mediach społecznościowych zaroiło się od mężczyzn w spódnicach. Teraz trendsetterzy idą o krok dalej – Harry Styles flirtuje z kolczykami i lakierem do paznokci, A$AP Rocky z jedwabnymi apaszkami i tunikami, a A$AP Nast z perłami.
W Nowym Jorku raper wyposażył się w podwójną nić pereł z kolekcji Comme des Garçons x Mikimoto, która po raz pierwszy w historii obu marek wprowadziła kolce, ćwieki i srebrne okucia. „Mój styl jest niekonwencjonalny, a może nawet spontaniczny” – napisał Nast w e-mailu. „Nigdy tak naprawdę nie wiem, jaki będzie za chwilę, więc zakładam wszystko, co chcę” – dodał.
Spódnice i perły pojawiły się praktycznie we wszystkich płynnie płciowych kolekcjach na jesień-zimę 2021 roku. W Comme des Garçons Homme Plus widać było inspirację modą Elsy Schiaparelli, twórczością Mana Raya i Williego Cole’a.
– Z wielką przyjemnością kontynuujemy współpracę z Mikimoto dzięki nowym projektom autorstwa Rei Kawakubo, które łączą prostotę i ponadczasowość pereł z nowoczesnym spojrzeniem na to, kto może je nosić – powiedział Adrian Joffe, prezes Comme des Garçons. – Podzielamy podejście Mikimoto do projektowania i produkcji. Stworzone przez Kawakubo elementy podtrzymują wartości, takie jak jakość i autentyczność, podważając jednocześnie wyobrażenia o tym, jak mogą wyglądać perły w połączeniu z ćwiekami i agrafkami. A w takim wydaniu są przeznaczone dla każdego.
Jak pisze A$AP Nast: „Ludzie powinni nosić to, co im się podoba. Perły powinien nosić każdy, wszędzie, cały czas”.
Kolekcja Comme des Garçons x Mikimoto dostępna jest od 5 marca w sklepach Comme des Garçons i Mikimoto.
Artykuł oryginalnie ukazał się na Vogue.com.
11/12Mężczyźni noszą perły – czy ten trend dojdzie do Polski?
Celine