Znaleziono 0 artykułów
21.09.2018

Premierowo na Vogue.pl: nowa kampania marki Elementy

Katarzyna Pietrewicz

Proste w formie, ale nowoczesne w stylu. Funkcjonalne ubrania polskiej marki Elementy w nadchodzącym sezonie są na dodatek kolorowe. Czego chcieć więcej?

Nie ulega wątpliwości, że szybka moda zabija nie tylko naszą planetę, ale także kreatywność projektantów. Dlatego klienci coraz chętniej sięgają po rodzime marki, których filozofia opiera się na przejrzystych zasadach działania, a ich projekty są w stanie przetrwać próbę czasu. 

Elementy jesień-zima 2018-2019 (Fot. Maciej Nowak)

Właśnie taką marką są Elementy. Założyli ją w 2015 roku projektantka Marta Garbińska-Włodarczyk oraz Bartosz Ladra odpowiadający za część biznesową. Etyka w modzie jest dla nich bardzo ważna, dlatego w swojej działalności kierują się przejrzystymi cenami, transparentnością produkcji, a także kapitałem społecznym. Marka nie ukrywa tego, ile kosztuje każdy etap produkcji, a także tego, ile faktycznie wynosi jej marża. W Elementach liczą się dobra konstrukcja, wysoka jakość materiału i ponadczasowość projektów. Ubrania marki mogą dzięki temu z powodzeniem konkurować z sieciówkami. – Nie gonimy za trendami. Wiele projektów jest z nami przez kilka sezonów. Udoskonalamy krój, zmieniamy tkaninę czy kolor, ale model pozostaje ten sam. Obserwuję, co lubią nasze klientki, w jakich krojach czują się dobrze. Projektowanie w naszym przypadku trwa cały rok. Ciągle dołączamy nowe modele do kolekcji – zdradza Marta Garbińska-Włodarczyk.

Dlatego marce bliżej jest do tradycyjnego rzemiosła niż do szybkiej mody. W każdej kolekcji duży nacisk położony jest na tworzenie prostych i klasycznych krojów, które nawiązują do geometrii. Projekt rozłożony na czynniki pierwsze przypomina więc układankę z idealnie dopasowanymi częściami: –  Każde ubranie, które projektuję, zaczyna się od kształtu. Wycinam poszczególne części, które składają się w całość. Są jak puzzle. Od razu widać, czy elementy do siebie pasują. Dlatego w tym sezonie to kształty stały się motywem przewodnim kampanii wizerunkowej. Do tego są kolorowe, jak nasze materiały na jesień i zimę – dodaje projektantka. 

Elementy jesień-zima 2018-2019 (Fot. Maciej Nowak)

Ten sezon w wykonaniu marki nie będzie więc nudny. Wśród oferowanych projektów króluje żywa, butelkowa zieleń w macie i połysku. Towarzyszą jej intensywna czerwień, brudny róż, cappuccino oraz gołębi szary. Tradycyjnie w sezonie jesiennym w ofercie marki królują płaszcze, w projektowaniu których Marta czuje łatwość tworzenia.

Nowością jest trencz Oslo z reglanowym, szerokim rękawem oraz asymetryczną klapą z przodu. Dostępny w złotym i jasnoszarym kolorze, ma formę litery „A” oraz przyciągające uwagę guziki z imitacji bawolego rogu. Z modnymi w tym sezonie botkami w zwierzęcy wzór stworzy duet idealny. Oversize’owy płaszcz Gala z wielkim kołnierzem to propozycja dla kobiet ceniących sobie minimalizm. W kolekcji znajdziemy także sukienki w kolorze wspomnianej wcześniej butelkowej zieleni, a także koszule, kombinezony i spodnie. Wszystko wykonane z wysokiej jakości naturalnych tkanin, takich jak wiskoza, bawełna, tencel czy stuprocentowa wełna.

Tłem sesji zdjęciowej autorstwa Macieja Nowaka zostały prace ilustratorki Natalii Kotkowskiej. To właśnie one zainspirowały powstanie „kolorowych kształtów”. 

1/13Elementy jesień-zima 2018-2019

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Premierowo na Vogue.pl: nowa kampania marki Elementy
Proszę czekać..
Zamknij