Kampania Zofii Chylak w obiektywie Iny Lekiewicz
Więcej nostalgii, więcej romantyzmu, więcej odwagi. W kolekcji na jesień-zimę 2021 Zofia Chylak proponuje nowe wariacje na temat klasyków swojej marki, ale także premierowe modele. Łączy je jedno – mamy nosić je na spotkania z przyjaciółmi, obiady w rodzinnym gronie i eleganckie przyjęcia. I słusznie, bo to projekty, którymi aż chce się chwalić przed światem.
Podobnie jak inni projektanci, w sezonie jesień-zima 2021 Zofia Chylak eksploruje temat mody na nowe ( w domyśle post-pandemiczne) czasy. Zamiast dosłownego maksymalizmu oferuje jednak nostalgię i romantyzm – subtelnie przemyca do swoich projektów nowe detale, proponuje nowe fasony, eksperymentuje z nowymi kolorami.
Jest w tej kolekcji coś kojącego. Są kuferki wykańczane piórkami, miękkie kopertówki o formach nawiązujących do poduszek, torebki-worki o obłych i jakby wtapiających się w przestrzeń kształtach. Mają odcienie czerni, ale też karmelowego brązu i kawy z mlekiem – ponadczasowe i jednoznacznie kojarzące się z jesienią. Romantyczny charakter tych projektów pięknie wybrzmiewa w kampanii zdjęciowej. Za obiektywem stanęła Ina Lekiewicz, stylizowała Ashlee Barett-Bourmier.
Nowe modele i kolorystyka to nie jedyne zmiany w marce. Chylak otwarcie mówi, że chce, by jej koncept był jeszcze bardziej spójny z zasadami zrównoważonej mody. Oprócz lokalnej polskiej produkcji i pozyskiwania surowców z krajów Unii Europejskiej już teraz zobowiązała się, że do 2022 roku udział skóry garbowanej roślinnie wzrośnie w jej kolekcjach do 80 proc.
Kolekcja będzie dostępna od 14.10.
Zdjęcia: Ina Lekiewicz
Stylizacja: Ashlee Barrett-Bourmier
Casting: Ania Joźwiak
Makijaż: Sandra Cooke
Włosy: Tomi Roppongi
Modelka: Aishwarya Gupta
Produkcja: Raw Production / Lou Greenaway