Narciarska kolekcja Off-White i Mytheresa
Niemiecka platforma sprzedażowa już po raz drugi postanowiła wykorzystać kreatywną wizję założyciela i dyrektora kreatywnego Off-White, Virgila Abloha. Efektem tej współpracy jest złożona z 11 projektów zimowa kolekcja. Na narty i nie tylko.
Virgil Abloh, który dopiero co został nagrodzony przez British Fashion Council w kategorii „Urban Luxe”, jest chyba jednym z projektantów najchętniej podejmujących kreatywne współprace. Swoją wizję i indywidualne podejście do idei loga przekuwał już na produkty Nike'a, Converse'a, Herona Prestona, Jimmy Choo i IKEI. Premierę ma właśnie kolekcja, którą stworzył we współpracy z niemiecką platformą sprzedażową Mytheresa. To już drugi wspólny projekty Abloha i giganta e-commerce'u.
Złożona z 11 elementów linia inspirowana jest odzieżą narciarską, ale jej zastosowanie znacznie wykracza poza stok. Puchówki w kolorze fluorescencyjnego różu, obszerne szaliki z frędzlami i nową interpretacją loga Off-White, retro komplety z kreszowanego dresu czy kolorowe, wełniane opaski równie dobrze sprawdzą się w zimowych, miejskich warunkach. Nie ma w tym nic dziwnego. Off-White to przecież marka typowo miejska, a pozycję w branży zdobyła przede wszystkim dzięki luksusowemu podejściu do streetwearu i mody sportowej.
Kolekcja dostępna jest w sprzedaży globalnej, wyłącznie za pośrednictwem platformy Mytheresa.com.