Zimowa odsłona #BIZUUgirl
Po nawiązujących do mody z lat 70. i 80. fasonach, romantycznych, kwiecistych nadrukach w stylu retro i detalach, które wyrażają nostalgię za minionymi dekadami, przyszła pora na nieco bardziej miejską odsłonę marki BIZUU. Zimowa kolekcja Apres-midi zawiera więcej geometrycznych deseni, sportowych akcentów i klasycznych bluz z logo marki. Najnowsze projekty Zuzanny Wachowiak i Blanki Jordan sfotografowała w Londynie Asia Typek.
– Kobieta lat 80. to kobieta BIZUU – mówiły założycielki marki przy okazji premiery kampanii na sezon jesień-zima 2018. Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan nie zapominają jednak o miłośniczkach nieco bardziej nowoczesnych i osadzonych w miejskiej estetyce stylizacji. Zimowa odsłona drugiej linii marki – Apres Midi, to zatem zbiór wzorów, którym bliżej do geometrii, niż do retro romantyzmu. Ponadczasowe, utrzymane w ulicznym duchu klasyki wyróżniają się, jak zwykle w przypadku projektantek, ciekawymi zestawieniami kolorów.
Pozostając w miejskim klimacie, najnowszą kolekcję marki sfotografowała w Londyie Asia Typek. #BIZUUgirl jawi się więc w tym sezonie jako młoda, pewna siebie kobieta, która interesuje się modą, ale nigdy nie daje się zniewolić trendom. Oczywiście w kolekcji znajdziemy sporo nawiązań do najważniejszych tendencji ze światowych wybiegów (logomania, asymetryczny, poszarpany dżins, cienkie golfy noszone pod dziewczęce sukienki). Więcej w niej jednak uniwersalnych krojów inspirowanych modą sportową. Tworzone są z myślą o dziewczęcej nonszalancji.