Paryska kampania Zofii Chylak
Zofia Chylak rozgorączkowane ulice Nowego Jorku zamienia na klimatyczny Paryż. Do współpracy zaprasza jedną z najbardziej rozchwytywanych modelek, a także po raz kolejny fotografa Staszka Bonieckiego. I potwierdza, że jej projekty, mimo że powstają w Polsce, są już produktem absolutnie światowym.
Modelkę Clarence Haaster podziwialiśmy ostatnio w lookbooku marki Nanushka i w kwietniowym numerze „Vogue Polska”, gdzie na portugalskich plażach sfotografował ją Marcin Kempski. Do współpracy przy nowej kampanii zaprosiła ją także Zofia Chylak. Za obiektywem po raz kolejny stanął Staszek Boniecki, a całość zrealizowano w Paryżu.
Klimat paryskich ulic idealnie komponuje się z kosmopolityczną, jednak nadal hołdującą tradycyjnemu rzemiosłu, kolekcją. Najnowsza odsłona marki Zofii Chylak to doskonale znane jej fankom projekty, takie jak „siodło”, czy torebka z klapką (tym razem także w czerwonej wersji o fakturze skóry pytona), ale także fasony, które już niedługo z pewnością podbiją serca wszystkich miłośniczek praktycznych, ale jednocześnie wyjątkowo stylowych dodatków. Jak na sfotografowaną w Paryżu kolekcję przystało, mamy więc w niej „croissanty” z lakierowanej skóry, zarówno na krótkim, jak i łańcuszkowym pasku, oraz prostokątne modele z łańcuchem i wykonane z krokodylej – brązowej i czarnej skóry.
Jeśli poprzednie sezony były dla marki Zofii Chylak przetarciem szlaku do międzynarodowej rozpoznawalności, ten może być jej pięknym (i bardzo stylowym) przypieczętowaniem.