Premierowo na Vogue.pl: Kampania Summer Edit Moye
W kampanii zrealizowanej nad jeziorem Garda marka Moye, słynąca z jedwabnych ubrań, po raz kolejny stawia na ponadczasową zmysłowość.
Wysoka jakość wykonania i komfort w codziennym życiu. Te zasady przyświecają polskiej marce Moye, która oferuje klientkom jedwabną bieliznę i ubrania. Minimalistyczne i uniwersalne zostały zaprojektowane tak, aby można było je ze sobą swobodnie łączyć. Polki szybko pokochały więc jedwabne koszulki na cienkich ramiączkach, szorty, figi, a także halki, które można nosić zarówno w sypialni, jak i, z odpowiednimi dodatkami, zamiast sukienki na co dzień.
W najnowszej kampanii „Summer Edit” marka nie zapomina o bestsellerach, ale rozszerza swoją ofertę o kilka nowości, które pozwolą stworzyć idealny look na wakacje. Delikatny biustonosz obustronnie wykończony satyną jedwabną sprawdzi się jako top, a z figami stworzy zmysłowy komplet bielizny. Satynowa spódnica slip skirt to propozycja o długości midi, którą można nosić na różne sposoby. Dostępna w dwóch wersjach kolorystycznych – głębokiej czerni i pudrowego różu – przywodzi na myśl styl lat 90., po który tak chętnie sięgają światowe domy mody.
Minimalistyczną kampanię na tle włoskiego jeziora, która podkreśla piękno kobiecego ciała w zmysłowych projektach Moye, sfotografowała Marta Karkosa.