Wyrazić siebie: Levi’s x Sziget Festival 2019
W wyjątkowym warsztacie marki uczestnicy festiwalu mogli nadać ubraniom własny, niepowtarzalny charakter.
Amerykańska marka połączyła siły z jednym z największych festiwali w Europie. Efektem tej współpracy była wyjątkowa strefa Levi’s, w której uczestnicy wydarzenia mogli spersonalizować swoje ubrania. W procesie twórczym gości wspierali czterej lokalni artyści: Attila Kertesz, Anna Amelie, Fanny Papay i Sara Hajgato. Na węgierskim Sziget Festival królowały krótkie koszulki tie dye oraz wyszywane dżinsowe kurtki.
Najważniejszym założeniem festiwalu Sziget jest celebracja wolności, różnorodności i tolerancji. Wartości te są również bliskie marce Levi’s, która znana jest ze swojego wieloletniego zaangażowania w walkę o prawa mniejszości. Z tego powodu strefa brandu była otwarta na wszystkich, bez względu na ich styl.
Sziget Festival odbywa się na wyspie Óbudai (nazywanej też Wyspą Wolności) w Budapeszcie. Trwające siedem dni wydarzenie zgromadziło w tym roku ponad 530 tysięcy uczestników z ponad 100 krajów. Na ponad 60 scenach wystąpiło ponad tysiąc artystów, w tym Ed Sheeran, Florence + The Machine i Foo Fighters.
5/6Wyrazić siebie: Levi’s x Sziget Festival 2019
Levi's x Sziget Festival