Znaleziono 0 artykułów
28.02.2020

Coca Cola i Local Heroes łączą siły

Katarzyna Pietrewicz

„Express Your Taste” – hasło Coca-Coli stało się motywem przewodnim kapsułowej kolekcji stworzonej wspólnie z marką Local Heroes. Dostępna będzie jedynie w loterii konsumenckiej.

Polska marka Local Heroes zaczynała swoją przygodę z modą od t-shirtów. Gdy powstała w 2013 roku, szybko zyskała rzeszę fanów, także tych sławnych. W projektach z charakterystycznymi napisami (np. „Doing Real Stuff Sucks”) pojawiały się takie gwiazdy jak Rihanna czy Justin Bieber. 

Teraz streetwearowy brand tworzy kolekcję inspirowaną kultowym napojem gazowanym. Motywem przewodnim kolekcji Coca-Cola x Local Heroes zostało hasło #ExpressYourTaste, które zachęca do niczym nieskrępowanego wyrażania swojej osobowości. – Możliwość współpracy z tak kultową marką jak Coca-Cola to dla nas wyjątkowe wyróżnienie. Uważamy, że powstałe projekty to unikalna kolekcja, która pozwoliła wyeksponować najważniejsze zarówno dla nas, jak i dla Coca-Coli, wartości – powiedziała Karolina Słota, Dyrektor Kreatywna Local Heroes.

W kolekcji, która nawiązuje do stylu lat 90., znajdziemy dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtkę bomberkę, skarpetki oraz nerkę. Wszystkie ozdobione różnymi wariantami logo słynnego napoju, a także wzorami, np. płomieni. Co ciekawe, ubrania i akcesoria z kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej, która rozpocznie się 2 marca. Zgłoszenia odbywać się będą przez Messengera Coca-Coli, a stacjonarnie projekty będzie można zobaczyć w sieci salonów Sizeer.

Premiera kolekcji miała miejsce 27 lutego podczas imprezy zorganizowanej na parkingu przy ul. Woronicza. Pojawili się na niej ambasadorzy kolekcji – Karolina Pisarek, Nikodem Rozbicki i Smolasty.

Coca-Cola x Local Heroes from VoguePolska on Vimeo.

1/11Coca Cola i Local Heroes łączą siły

  1. Moda
  2. Premiery
  3. Coca Cola i Local Heroes łączą siły
Proszę czekać..
Zamknij