Chylak wspiera Instytut Matki i Dziecka
Już dziś, 20 maja, o godzinie 19, marka Chylak rusza z tygodniową akcją charytatywną. Całkowity dochód ze sprzedaży ośmiu wybranych torebek zostanie przeznaczony na zakup środków bezpieczeństwa dla Instytutu Matki i Dziecka.
Tygodnie pandemii pokazały wartość wspólnoty i wzajemnego wsparcia. Marka Chylak postanowiła okazać solidarność z kobietami, szczególnie matkami pracującymi obecnie z domów. By chronić bliskich i dzieci w szpitalach, potrzebne są odpowiednie środki ochrony zdrowia. Dlatego marka miesiąc temu przekazała część dochodu ze sprzedaży najnowszej kolekcji Fundacji Instytutu Matki i Dziecka. Zakupiono wtedy środki do dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń medycznych, stacje dezynfekujące, maty do dezynfekcji przy wejściach i kamery termowizyjne. Wszystko po to, by personel szpitala i pacjenci czuli się bezpieczniej.
To jednak nie koniec działań marki. Z okazji Dnia Matki Chylak przeznaczy całkowity przychód ze sprzedaży ośmiu wybranych produktów na wsparcie Instytutu. Akcji charytatywnej towarzyszy premiera specjalnej sesji stworzonej przez Stanisława Bonieckiego. Projekt poświęcony jest kobiecości, macierzyństwu i intymności. Zdjęcia powstały w warunkach domowych w Nowym Jorku.
Kampania jedenastej kolekcji Chylak to powrót do rodzimej Polski. A konkretnie do zakopiańskiej willi „Pod Jedlami” projektu Stanisława Witkiewicza. I choć marka wystartowała w Polsce, jej sukces sięga daleko poza granice kraju. Zofia Chylak porzuciła pracę w Nowym Jorku i wróciła do Warszawy. Od tamtej pory balansuje pomiędzy przywiązaniem do rodzinnych stron, a planami, które sięgają dużo dalej.