Kolekcja H&M Studio na sezon jesień-zima 2020: Dusza buntownika
Kolekcja The Refined Rebel to miks rocka, disco i punka lat 70., inspiracja XIX-wiecznymi dekadentami i XX-wiecznymi gwiazdami sceny, hymn na część indywidualności, oryginalności i różnorodności.
Barbie Ferreira nosi czerwone spodnie ze skóry, wzorzystą bluzkę i duże kolczyki, Veronika Heilbrunner cekinową sukienkę z głębokim rozcięciem, a Celeste – wełniany płaszcz. Po raz pierwszy w historii kampania kolekcji H&M Studio powstała w różnym czasie, w różnych zakątkach świata, z różnych perspektyw. Aktywiści, influencerzy i modele po swojemu zinterpretowali ubrania i dodatki „The Refined Rebel”.
– To kolekcja dla osób, które nie boją się kwestionować statusu quo. Ta kolekcja dla tych, którzy ponad wszystko celebrują bycie sobą. Mamy nadzieję, że dzięki kolekcji Studio AW20 nasi klienci poczują w sobie ducha buntownika – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M.
W „The Refined Rebel” znalazły się ubrania i dodatki inspirowane kontrkulturą lat 70. – glamem, punkiem i rockiem. Garnitury w intensywnych kolorach, bluzki z żabotem i dzwony mógłby nosić David Bowie. Albo Violet Paget (pseudonim: Vernon Lee) XIX-wieczna feministyczna pisarka, która mieszkała we Florencji. „The Refined Rebel” jest uniseksowa, wyrazista, zbuntowana. W kolekcji pojawiły się także wełniane płaszcze, bluzki i sukienki w malarskie wzory, koszule z falbanami, plisami i żabotami. Z dodatków zwracają uwagę wyraziste kolczyki oraz sandałki i kozaki z kwadratowym noskiem. Wszystko w mocnych odcieniach, pełne przepychu, kipiące od detali – taki maksymalizm pozwala na eksperymenty. Wiele rzeczy zostało wykonanych z materiałów z recyklingu. Jedno jest pewne, każdy znajdzie w tym kalejdoskopie coś dla siebie.
Dodatkowo powstał filtr na media społecznościowe, który ma zachęcić do tworzenia własnych stylizacji i dzielenia się nimi ze światem. Dostępne będą także gify, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć się jak bohater kampanii.
Kolekcja będzie dostępna na hm.com od 24 września.