The Vampire’s Wife x H&M: Zmysłowy mrok
Kokardki, koronki, kołnierzyki – kolekcja, którą Susie Cave stworzyła dla H&M, jest seksowna i słodka zarazem. W sprzedaży już od 22 października.
– Firma H&M dołożyła niezwykłych starań, aby ożywić mroczny i zmysłowy świat The Vampire's Wife. Mam nadzieję, że ta kolekcja daje tyle samo radości tym, którzy ją noszą, co mnie, gdy ją tworzyłam – mówi Susie Cave, twórczyni marki The Vampire’s Wife, prywatnie żona legendarnego muzyka Nicka Cave’a. To on wymyślił charakterystyczną nazwę marki, ale Susie jest w całości odpowiedzialna za jej wizerunek. Gotycki, poetycki, z przymrużeniem oka. Do jej romantycznych kreacji przekonały się liczne gwiazdy.
Kate Middleton wybrała suknię w odcieniu szmaragdowej zieleni na oficjalną wizytę w Irlandii w marcu 2020 roku. Jej czerwone wcielenie pokochała Margot Robbie. Z dodatkami retro miksuje kreacje Susie Sienna Miller, Dakota Johnson czyni je superseksownymi, a Rachel Weisz – szlachetnymi, w sam raz na czerwony dywan. Na liście stałych klientek są jeszcze Alexa Chung, Thandie Newton, Leighton Meester, czy Chloë Grace Moretz. Dziewczynom z czerwonego dywanu spodobało się, że w sukienkach Susie wyglądają jak damy z innej epoki. Bufiaste rękawy, falbanki, kwieciste wzory – rzeczy The Vampire’s Wife są odrobinę ekscentryczne, ale nigdy nie wyglądają jak kostium.
Teraz świat The Vampire’s Wife poszerza się. Dzięki limitowanej kolekcji dla H&M jeszcze więcej kobiet pokocha sukienki Susie. W specjalnej linii znalazły się minisukienka z charakterystycznymi rękawami, aksamitna mini z kokardką i koronkowa peleryna, wszystkie wykonane z nylonu i poliestru z recyklingu. – Chcemy inspirować kobiety, aby czuły się jak najlepszą wersją siebie – mówi Maria Östblom, szefowa działu Design Womenswear w H&M.
W kampanii wystąpiły muza Samantha Snow, modelka Eva Apio i poetka Greta Bellamacina.
Kolekcja będzie dostępna od 22 października w wybranych sklepach H&M i w internecie.