Stella Maxwell nową twarzą Pinko
Nową kampanią reklamową marka Pinko powraca do korzeni. Kolekcja na sezon jesień-zima 2018/2019 jest nowoczesna, kosmopolityczna i pełna kolorów. Jej twarzą została top modelka Stella Maxwell, która uosabia ideał nowoczesnej dziewczyny.
– Przede wszystkim bądź sobą! – to rada, której 24-letnia modelka Stella Maxwell udzieliłaby każdemu. Córka dyplomaty znana jest ze swobodnego stylu, pewności siebie i podążania nie do końca utartymi ścieżkami zarówno w życiu, jak i w modzie. Gdy więc pojawiła się w Paryżu, jej charakterystyczna krótka fryzura i chłopięcy styl od razu przykuły oko odpowiednich osób z branży. Kariera Stelli nabrała tempa, gdy Mario Testino sfotografował ją dla brytyjskiego „Vogue’a”. Dziś Maxwell jest pierwszą brytyjską modelką, która zadebiutowała na wybiegu Vitoria’s Secret.
Prywatnie uwielbia ruch i nie jest w stanie usiedzieć w miejscu. Wspina się, jeździ na deskorolce i surfuje. Razem z przyjaciółmi pracuje nawet nad własnym projektem muzycznym. Nic więc dziwnego, że włoska marka właśnie ją wybrała na twarz swojej najnowszej kampanii. Pinko wraca w niej do swoich korzeni, stawiając na zmysłową i silną osobność, która uwielbia bawić się modą. Stella w towarzystwie plastikowego geparda pozuje przed obiektywem Simone Falchetty na tle ścian w odcieniach złota i fuksji, pokazując, że modę należy traktować poważnie, ale nigdy na serio. Co więc według włoskiej marki czeka nas jesienią? Dużo kolorów i kontrastów: cętki połączone z kratą, grube swetry z tiulowymi spódnicami, a także futra z cekinami. A wszystko to uzupełnione kobiecymi dodatkami w postaci torebek i biżuterii. Nowy sezon będzie pełen blasku!