Perły, złoto i kształty w stylu retro dominują w najnowszej kolekcji okularów paryskiego domu mody. Za obiektywem kampanii stanął sam Karl Lagerfeld.
W kampanii sfotografowanej przez Karla Lagerfelda pojawiła się holenderska modelka Luna Bijl. Łapiąc wiatr we włosy, prezentuje pięć modeli okularów, które zapowiadają kolekcję na nowy sezon. Wśród przeciwsłonecznych modeli przeplatają się skrajności. Od dużych szkieł w bogatej oprawie ze złotą obwódką i grawerowaną kratką (nawiązanie do charakterystycznego pikowania marki), przez wąskie prostokątne okulary, aż po duże transparentne oprawki ze złotymi szkłami. Wspólnym mianownikiem jest świeże podejście do estetyki vintage i logo Chanel.
Okulary optyczne w formie nawiązujące do estetyki wczesnych lat 80. są bardziej spójne. Duże szkła z lekkim zabarwieniem chroniącym twarz przed promieniowaniem UV mogą przyjmować ozdobną formę, łącząc złotą ramkę z perełkami albo nowoczesny kierunek, wykorzystując połączenie metalu z transparentnym tworzywem.
Nowa kolekcja okularów Chanel trafi do sprzedaży już w październiku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.