Młodzi ludzie z pasją do gotowania mają jasny kierunek: szkoła gastronomiczna. Niestety, gdy ten etap się kończy, trudno im od razu odnaleźć się na rynku pracy. Elżbieta Nitsze, prezeska Belvedere Gourmet Group, dostrzega ten problem i współtworzy inicjatywę wspierającą młodych kucharzy. Żeby odkrywać i szlifować talenty kulinarne w nowym pokoleniu branży, powołuje Akademię Mistrzów Smaku.
– W każdej rocznej edycji Akademii będziemy szukać młodych ludzi z pasją, aby uczyć ich zawodu z najlepszymi trenerami kulinarnymi. Będzie to czas pełny wyzwań, czas inspiracji, nauki nowoczesnych technik kulinarnych oraz dotknięcia nowych trendów – mówi Elżbieta Nitsze. – Jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu wkładowi w edukację talentów kulinarnych przyczynimy się do podniesienia poprzeczki w jakości usług gastronomicznych, jakie oferuje dzisiejszy rynek, oraz że w efekcie wykształcimy prawdziwych mistrzów smaku, będących kreatorami kulinariów nie tylko w Polsce, ale i na świecie – dodaje prezeska Belvedere Gourmet Group.
Program Akademii trwa rok, nauka jest bezpłatna, a pierwszy rocznik rozpocznie zajęcia już we wrześniu 2022 roku. Adepci będą uczestniczyć w zajęciach teoretycznych i praktycznych, będą mieli możliwość uczestnictwa w eventach obsługiwanych przez Grupę Belvedere, a więc zdobywać doświadczenie obsługi najbardziej prestiżowych wydarzeń w Polsce, o skali nawet do 5 tys. osób.
O miejsca w zaszczytnym gronie uczniów Akadami będą mogły starać się osoby, które pozytywnie przejdą kwalifikacje organizowane w szkołach, a następnie zdadzą egzamin przeprowadzony przez Akademię. Dla ucznia, który osiągnie najlepsze rezultaty w nauce, przewidziana jest nagroda specjalna: kulinarna edukacja pod okiem gwiazdkowego szefa kuchni połączona z podróżą do wybranego przez Akademię miasta Europy.
– Zdajemy sobie sprawę, że ludzie w waszym wieku potrzebują pewności i wsparcia w wyborze drogi. Będziemy wam w tym pomagać, będziemy partnerem, który podzieli się doświadczeniami, opowie o kulinarnych inspiracjach i trendach – zapewnia Bartosz Brzoza, dyrektor generalny Chefs Culinar Polska, sponsor główny Akademii.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.