To chyba najciekawsza sneakersowa współpraca sezonu. Marka Vans i Proenza Schouler wprowadzają do sprzedaży trzy wypracowane wspólnie projekty kultowego modelu Slip-On.
Komfort, sport i swoboda to hasła, które od początku istnienia marki Vans, czyli 1966 roku, opisują charakter jej produktów. Proenza Schouler powstała prawie cztery dekady później, choć należy do świata wysokiej mody, sięga po luksusowe materiały i inspiracje ze sztuki, też stawia na wygodę.
Model Vans x Proenza Schouler jest dostępny w modnym maślanym odcieniu
Współpraca marek może więc wydawać się naturalna, a wspólna kolekcja potwierdza tę kompatybilność. Projektanci wzięli na warsztat flagowe sneakersy, które w skórzanej wersji z miękkimi, „napompowanymi” detalami okazują się wariacją na temat klasycznych mokasynów.
Uwagę zwraca też kolorystyka – poza klasyczną czernią i złamaną bielą do sprzedaży wprowadzono buty o modnym maślanym odcieniu. Pastelowy żółty subtelnie przełamuje kontrasty, wprowadza lekkość i przekorę, co wydobywa kampania londyńskiego fotografa Alessia Bolzoniego.
Jack McCollough i Lazaro Hernandez z Proenzy Schouler zreinterpretowali model Slip-On marki Vans
– Jesteśmy zaszczyceni współpracą z marką Vans przy reinterpretacji ich kultowego modelu Slip-On. Sięgnęliśmy po estetykę marki Proenza Schouler. Wspólne wartości takie, jak uznanie dla dobrego projektu i rzemiosła, towarzyszyły projektowi od początku do końca. Jesteśmy podekscytowani możliwością podzielenia się dzisiaj z wami wszystkimi naszym projektem – ogłosili Jack McCollough i Lazaro Hernandez, dyrektorzy kreatywni i współzałożyciele Proenza Schouler.
Czarna i kremowe buty Vans x Proenza Schouler są już dostępne w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym vans.eu. Kosztują 200 euro. Model o żółtym odcieniu będzie dostępny jedynie we flagowym butiku marki Proenza Schouler przy 121 Greene Street w Nowym Jorku oraz w sklepie online proenzaschouler.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.