Jak dostosować się do nowych realiów? Jak pozyskiwać klientów? Jak kreować trendy? Podczas konferencji „Vogue Business” i Google 10 listopada odpowiemy na pytania o nowy luksus.
Osiągnęliśmy punkt zwrotny dla luksusu. Dostosowując się do zmian, które przyniosły ostatnie dwa lata, dyrektorzy firm snują plany na przyszłość. Kim jest nowy klient luksusowy? Gdzie i jak chce robić zakupy? Co ceni? Gdy zmienia się definicja luksusu, firmy dążą do rozwoju przy jednoczesnym utrzymaniu pozycji swoich marek. Nowe technologie, taktyki zrównoważonego rozwoju i modele sprzedaży detalicznej nowej generacji torują drogę do nowej ery luksusu.
Podczas szczytu „Vogue Business” i Google eksperci odpowiedzą na najważniejsze pytania dla branży, która próbuje iść naprzód po kilku burzliwych latach pandemii, jednocześnie mierząc się z nowymi wyzwaniami i możliwościami. Zaoferujemy rozwiązania i inspiracje w najważniejszych tematach, serię paneli i kluczowych dyskusji, w tym ze znanymi dyrektorami, twórcami zmian i założycielami.
Poruszymy tematy, takie jak:
- Zabezpieczenie handlu detalicznego na przyszłość
- Lokalizacja
- Budowanie społeczności
- Metawers i Web3
- Moda adaptacyjna
- Łańcuch dostaw
Pełną agendę można znaleźć tutaj na stronie wydarzenia.
Członkowie „Vogue Business” mogą zarejestrować się bezpłatnie.
Materiał oryginalnie ukazał się na Vogue Business
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.