21 marca ruszyła inicjatywa „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” otwierająca dialog na temat niebinarności, inkluzywności oraz różnorodności. – To celebracja wartości, które leżą u podstaw platformy Zalando – mówi Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing firmy.
Na nową kampanię Zalando składa się seria portretów autorstwa berlińskiego fotografa Dana Beleiu. Przed jego obiektywem stanęli bohaterowie walczący o prawa kobiet, ciałopozytywność, zrównoważony rozwój i tolerancję dla niebinarności.
Doświadczony reżyser Terence Neale i przedstawicielka generacji Z Emilie Badenhorst przygotowali film ukazujący sylwetki osób z całego świata. Wystąpili w nim, m.in. model Luc Bruyere podważający ideały branży mody, deskorolkarz i aktywista LGBTQI+ Yann Horowitz otwarcie mówiący o orientacji seksualnej, oraz Yolisa Mqoco, ambasadorka ciałopozytywności. Produkcji towarzyszy wyjątkowa ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Mista Strange, rapera ze społeczności queer.
Dodatkowo, jak mówi Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing firmy: – Zalando aktywnie wspiera inkluzywną kulturę korporacyjną zatrudniając pracowników ze 130 krajów. W ubiegłym roku opublikowaliśmy raport do.BETTER Diversity and Inclusion Report, w którym opisaliśmy nasze długoterminowe zobowiązanie do zmiany względem pracowników, partnerów i klientów. Tegoroczna inicjatywa jeszcze lepiej pokazuje nasze ambicje stania się punktem wyjściowym mody dla wszystkich.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.