Victoria Beckham zamieściła na Instagramie zdjęcie, na którym pozuje w slip dress z kolekcji swojej marki. Fotografię podpisała hasztagami #PoshIsBack i #CheekyPosh promującymi róże z nowej linii kosmetyków Victoria Beckham Beauty.
Victoria ubrana w szmaragdową kreacje z kolekcji Resort 2022, przywodzącą na myśl kultową stylizację Keiry Knightley z filmu „Pokuta”, promuje swoje najnowsze przedsięwzięcie. Do kolekcji kosmetyków projektantki dołączą kremowe róże „Cheeky Posh”.
„Kiedy myślę o muzie używające Cheeky Posh, to wyobrażam sobie kobietę na plaży, a dokładnie w Miami Beach z lat 70. Jej włosy układają się w zmierzwione fale. Buzia jest zarumieniona i pełna blasku - tak piękna w swojej prostocie” - napisała była Spicetka na instagramowym koncie swojej marki kosmetycznej.
Róże występują w pięciu kolorach: Playground w odcieniu nude, Knickers o brzoskwiniowym podtonie, jagodowy Miniskirt, delikatny Major i jaskrawy, koralowy Rollerskate. W składzie kosmetyków znajdują się emolienty roślinne i woski botanicznie, które zastępują silikony, zapewniają łatwą aplikacje i są wodoodporne. Nazwy róży nawiązują do elementów życia projektantki. Przykładowo „Playground” to odwołanie do dzieciństwa Victorii, a „Miniskirt” - do stylizacji byłej piosenkarki.
Victoria Beckham Beauty powstało w 2019 roku. Za markę projektantki odpowiada Sarah Creal, która posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży beauty. Zdobyła je, pracując m.in. dla Prady, Bobbi Brown Cosmetics, Toma Forda i Estée Lauder. Sarah i Victoria chciały stworzyć kosmetyki, które będą kompatybilne z dynamicznym życiem współczesnych kobiet. W asortymencie marki znajdują się produkty do makijażu oczu, ust, bronzery oraz kremy i serum do twarzy.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.