Według nowych badań Google przy wyposażaniu wnętrz interesują nas przede wszystkim eleganckie meble w przystępnych cenach. Zakupy coraz częściej robimy na smartfonach, a Ikea pozostaje najchętniej wybieranym sklepem meblarskim.
Raport Google Consumer Barometer 2018 to zestawienie internetowych trendów stworzone na podstawie haseł najczęściej wpisywanych przez Polaków w wyszukiwarce Google. Według badań nowych mebli szukamy zazwyczaj… z domu. Zakupy robimy przede wszystkim w sieci, głównie przy pomocy telefonów i laptopów. Nadal zdecydowanie najchętniej wyposażamy nasze wnętrza w Ikei. Nie interesuje nas jednak skandynawski, minimalistyczny design. Stawiamy na bardziej ozdobny, a zarazem elegancki styl glamour w przystępnej cenie.
Najczęściej wyszukiwanymi meblami pozostają fotele i krzesła, a także stoły. W polskich salonach miejsce skórzanych kanap zajmują wygodne uszaki oraz fotele podwieszane na suficie. Urządzając sypialnię, zazwyczaj zaczynamy od wymiany materaców, a coraz częściej decydujemy się również na zakup toaletek. Nowe trendy są widoczne również w kuchniach. Białe zabudowania ustępują miejsca szarym meblom. Rosnącą popularnością cieszy się połączenie czerni z drewnem.
Co ciekawe, mebli szukamy przede wszystkim jesienią, zwłaszcza w listopadzie. Powodem są zwykle zbliżające się święta Bożego Narodzenia. Wiele osób decyduje się odświeżyć przestrzeń na spotkanie w gronie rodziny. Być może wynika to również z rosnącej popularności Black Friday. Wydaje się, że zakupowe szaleństwo na dobre zagościło w naszych zwyczajach konsumenckich.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.