CCC, promując swoją kolekcję Back To School, zorganizuje cykl wydarzeń gamingowych, gdzie można będzie spotkać idoli takich jak Smolasty czy Kinga Sawczuk. Nowa kampania marki łączy interaktywność z luzem i komfortem, a dla uczestników wydarzeń promujących kolekcję przewidziane są panele dyskusyjne i konkursy.
Z CCC nadchodzący rok szkolny nie będzie nudny. Marka stawia na luz, naturalność i komfort oddając hołd modzie ulicznej, która pozwala pokazać swój charakter i indywidualność, jednocześnie zachowując to co w niej najważniejsze – funkcjonalność. W kampanii Back To School na sezon jesień zima 2022-2023 królują sneakersy, wygodne plecaki i torby czy ubrania w sportowym stylu. Pojawiają się w niej ubrania i akcesoria najbardziej znanych światowych marek, takich jak adidas, Reebok, Puma czy Converse, a jej ambadorami zostali Smolasty, Kinga Sawczuk, Iza Zabielska, Ogi Ugonoch, Peti Marics i Vivien Sapi.
To jednak nie koniec atrakcji – CCC rusza z cyklem wydarzeń Game Garage Playoffs, w których uczestnicy będą mogli wykazać się w grze na konsolach, a także wziąć udział w panelach dyskusyjnych czy konkursach z nagrodami. Pierwsze spotkanie odbędzie się 16 sierpnia w Gdańsku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.