Najlepiej ci w byciu sobą – przekonuje Zalando w kampanii na wiosnę-lato 2024. Prezentuje w niej prawdziwe bogactwo różnorodnych trendów i postaci, które nieustannie udowadniają, że nie ma nic bardziej stylowego i magnetycznego niż oryginalność i indywidualizm.
Podobnie jak w poprzednich kampaniach, tę na wiosnę-lato 2024 Zalando także obudowało wokół najważniejszych trendów sezonu. Sięgając po motywy z odmiennych biegunów mody, akcentuje jednocześnie panującą na wybiegach różnorodność – miszmasz, który nie tworzy jednak wrażenia chaosu, a zachęca do czerpania z różnych stylów swobodnie i pełnymi garściami.
Hasłem przewodnim kampanii wydaje się indywidualizm, a misją – pochwała bycia sobą. – Tak wyglądasz najlepiej – przekonują jej twórcy, a na potwierdzenie tych słów zapraszają do niej osobowości, które zaistniały w przestrzeni publicznej nie tylko dzięki talentowi, ale też nonkonformizmowi.
W sesji wzięli udział m.in. piłkarz Realu Madryt Eduardo Camavinga, modelka i artystka Gabbriette, której proste przepisy na dania z gatunku comfort food podbijają Instagram, modelka i gwiazda TikToka Alex Consani i piosenkarz (a także wielki fan szydełkowania) Henri Purnell. Na zdjęciach prezentują inspirujące trendy zgodne ze swoją osobowością i stylem: blokecore, czyli estetykę inspirowaną piłką nożną, mroczny romans, czyli gothcore w lżejszej wersji, dziewczęcy romantyzm i surowy minimalizm w stylu lat 90. XX wieku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.