Pierpaolo Piccioli, dyrektor kreatywny Valentino, wprowadza na rynek pierwszą w historii marki linię kosmetyków do makijażu.
Niebawem oferta włoskiego domu mody poszerzy się o kolekcję kolorowych kosmetyków. Choć szczegóły projektu zostaną ujawnione dopiero pod koniec maja, przedstawiciele Valentino wskazują, że będzie to „szeroka gama produktów dla wszystkich, bez względu na płeć, wiek czy karnację”. Tym samym marka odwołuje się do wartości przyświecających ostatnim pokazom i sesjom zdjęciowym – inkluzywności oraz nowemu spojrzeniu na kreatywność.
Ujawniono również, że w kampanii towarzyszącej debiutowi Valentino Beauty wystąpi szesnaścioro bohaterów reprezentujących różne kolory i idee marki. Na kolekcję mają składać się szminki w 50 odcieniach, podkłady do twarzy w 40 tonach oraz liczne produkty do makijażu oczu powstałe w zgodzie z zasadami zrównoważonej produkcji i w duchu ekologii.
O tym, czy będzie dostępna pomadka w słynnej czerwieni Valentino lub cień do powiek w uwielbianym przez Picciolo złocie, przekonamy się 31 maja podczas premiery linii w Selfridges w Londynie. W sierpniu tego roku kolekcja trafi do perfumerii na całym świecie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.