Limitowana edycja kultowej linii makijażu Charlotte Tilbury Pillow Talk celebruje miłość

Charlotte Tilbury wprowadza limitowaną kolekcję makijażu w marce sygnowanej własnym nazwiskiem. To uwielbiana linia Pillow Talk w wersji Beauty Soulmates. W towarzyszącym jej spocie reklamowym wystąpiły Kim Cattrall, Kate Moss i Michaela Jaé Rodriguez.
Pomadka Pillow Talk ma status kultowej od 2013 roku, kiedy to Charlotte Tilbury, znana na całym świecie makijażystka, postanowiła stworzyć odcień szminki, idealnie pasujący do każdego tonu skóry. Kolejne wersje produktu oraz inspirowane nią kosmetyki, w tym konturówki, cienie i róże oraz pomadki w odcieniach dopasowanych do ciemniejszych karnacji sprawiły, że hasło „Pillow Talk” stało się znakiem rozpoznawczym marki.
Wiosną 2025 na sklepowe półki trafiła limitowana seria Pillow Talk Beauty Soulmates, której głównym motywem jest miłość. Promująca linię kampania to stylizowany na retro świat z kaplicą w stylu Las Vegas i motywami rodem z Palm Springs, w którym Charlotte Tilbury wciela się w rolę kupidyna. Wsród poszukujących miłości znaleźli się Kate Moss, Michaela Jaé Rodriguez, Bad Gyal, Matteo Sinet i Jourdan Dunn. – To opowieść o odkrywaniu siebie i celebrowaniu tego, co sprawia, że czujemy się dobrze. Znajomość siebie i akceptacja to klucz do szczęścia – mówi Kim Cattrall.
W limitowanej kolekcji znajdziemy aż cztery nowe pomadki Pillow Talk Love Effect Lipsticks w odcieniach beżu, delikatnego różu, przygaszonego fioletu i truskawkowej czerwieni. Pojawiła się także podwójna paleta róży do policzków, bazująca na technologii pigmentów korygujących koloryt cery.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.