Premierowo na Vogue.pl: CHYLAK wiosna-lato 2021
Kampania najnowszej kampanii CHYLAK powstała w samym sercu pustyni na zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych. – Z myślą i nadzieją na przyszłe podróże pełne słońca i beztroski – mówi założycielka marki Zofia Chylak.
Już jutro w butikach i na stronie internetowej Chylak pojawią się torebki z wiosenno-letniej kolekcji, a dziś oglądamy ją na skąpanych w kalifornijskim słońcu fotografiach Stanisława Bonieckiego. Na linię składają się niewielkie koszyki o trapezowej bryle obite gruboziarnistą lub lakierowaną skórą we wzór krokodylich łusek. Pojawiają się klasyczne puzderka z tłoczonym logo, worki zwieńczone chwostami oraz „Pierożki” inspirowane stylistyką lat 60. i będące reinterpretacją modelu „Vintage”. Kolory kuferków, sakiewek i listonoszek oscylują wokół beżu w tonie piaskowca oraz czerni, wybijając się na tle kremowych sukienek modelek.
Zdjęcia: Stanisław Boniecki
Stylizacja: Shawn Lakin
Casting: Ania Jóźwiak
Modelka: Ebony Francisco
Włosy: Lauren Palmer-Smith
Makijaż: Grace Ahn