Bielizna na widoku to trend, który zdobywa coraz większą popularność. Zoë Kravitz nie może się oprzeć kryształowym stanikom, Bella Hadid przemierzała ulice Nowego Jorku w ultrakrótkich szortach przypominających bokserki, a Sydney Sweeney odsłoniła biustonosz w satynowej sukience do ziemi. Na ten trend odpowiada w wiosenno-letniej kolekcji marka Sloggi, proponując bieliznę, którą można nosić zarówno pod ubraniem, jak i jako element stylizacji.
W tym sezonie moda wyraźnie zaciera granice pomiędzy dziennym a nocnym strojem. Bielizna staje się równoprawnym elementem garderoby i przestaje być ukrywana pod wieloma warstwami ubrań. Zamiast tego projektanci zachęcają nas do eksperymentów, a marki modowe proponują kreatywne podejście do bieliźnianego trendu.
Jedną z nich jest powstała w 1979 r. marka Sloggi. Brand już od początku istnienia wyróżniał się innowacyjnym podejściem do produkowanej bielizny. Do dziś charakteryzuje się ona wysoką jakością, nowoczesnym designem i przede wszystkim wygodą. A wszystko to dzięki rewolucyjnej technologii aktywnego dopasowywania się.
W kolekcji Sloggi na sezon wiosna-lato 2023 znalazły się elementy idealne do noszenia zarówno na co dzień, jak i podczas letnich imprez. Własną interpretację mody na odsłanianie bielizny marka zaprezentowała podczas niepowtarzalnego eventu zorganizowanego w Warszawie. 18 maja w DZiK-u imprezę rozkręciła Dziarma. Wokalistka, którą na Instagramie obserwuje ponad 320 tys. osób, na wieczór wybrała białe spodnie, które połączyła z wygodnym biustonoszem w pastelowym odcieniu błękitu. Streetstyle’owy look uzupełniła sznurem pereł, pokazując, że bielizna w tym sezonie nie bez powodu zyskuje na znaczeniu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.