26 września 2021 roku przejdzie do historii mody – w Mediolanie zadebiutowała wtedy kolekcja FENDACE „Versace by Fendi - Fendi by Versace”. Kim Jones i Donatella Versace wypuszczają teraz linię na rynek. W pełnej przepychu kampanii wystąpiły modelki Naomi Campbell, Kristen McMenamy, Adut Akech, Amar Akway, Anja Rubik, Anok Yai, Imaan Hammam i Lina Zhang.
– To pierwszy taki projekt w historii mody, gdzie dwoje wielkich projektantów nawiązało prawdziwy twórczy dialog, który wynika z szacunku i przyjaźni – powiedziała Donatella Versace, kiedy podczas tygodnia mody w Mediolanie zaprezentowano linię FENDACE „Versace by Fendi - Fendi by Versace”. W kolekcji inspirowanej latami 90. XX wieku królują przepych, błyszczące sukienki i króciutkie mini. Paleta barw obejmuje złoto, miedziany brąz i pastelowe akcenty turkusu z różem.
12 maja kolekcja z wybiegu trafi do sprzedaży. W klipie promującym linię przenosimy się do nocnego klubu. Tu spotykają się top modelki. Donatella i Kim połączyli kody marek, aby stworzyć kultowe projekty. Nadruki i kolory są krzykliwe, a logo Fendi FF zestawione z meduzą Versace, wysuwa się na pierwszy plan.
- Ta kolekcja powstała z przyjaźni. Celebruje piękno tworzenia razem, po czasie, kiedy tak długo byliśmy odizolowani - mówi Kim Jones, dyrektor kreatywny domu mody Fendi.
- W kolekcji chcieliśmy pokazać te samą energię, która towarzyszyła nam, gdy ją tworzyliśmy. Kim jest wizjonerem i innowatorem. Dla mnie FENDACE oznacza miłość - dodaje Donatella Versace.
Kolekcja „Versace by Fendi - Fendi by Versace” zostanie wprowadzona na rynek 12 maja i dostępna będzie w pop-upach w Dubaju, Londynie, Los Angeles, Nowym Jorku, Osace, Paryżu, Shanghaju i Tokio. Są to jedyne sklepy oferujące pełną kapsułę, gdyż linia jest podzielona między butiki Fendi i Versace online i detaliczne - Fendi prezentuje kolekcję VERSACE BY FENDI, a projekty FENDI BY VERSACE są dostępne w butikach Versace i sklepie internetowym marki. Kapsułę z kolekcją Fendace można zakupić w obu domach mody.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.