Francuska marka Lancôme i zespół Netfliksa przygotowali niespodziankę dla miłośniczek „Emily w Paryżu”. W listopadzie 2021 roku pojawi się limitowana kolekcja kosmetyków inspirowana paryskim stylem głównej bohaterki serialowego przeboju.
W sprzedaży dostępna będzie paletka dwunastu cieni w opakowaniu przypominającym kopertówkę, woda perfumowana Idôle w limitowanym opakowaniu, nowe odcienie popularnej pomadki L’Absolu Rouge (w tym odcień klasycznej czerwieni), nowa edycja tuszu Monsieur Big i specjalne wydanie kultowego serum Advanced Génifique Face Serum.
Grająca Emily Lily Collins została ambasadorką Lancôme w 2013 roku. Powiedziała wtedy: - Jestem zaszczycona. Zawsze podziwiałam tę markę za jej piękno, wdzięk, elegancję i blask.
Porcelanowa cera, wyraziste brwi i duże oczy stały się znakiem rozpoznawczym gwiazdy. W „Emily w Paryżu” Lily gra tytułową bohaterkę, Amerykankę Emily Cooper, która opuszcza Chicago, aby rozpocząć pracę marzeń w stolicy mody. W serialu zachwyca odwagą, konsekwencją i niesamowitymi kreacjami. Widzowie „Emily w Paryżu” pokochali ją za humor i optymizm, a produkcja Netfliksa przez kilka tygodni była w czołówce najchętniej oglądanych seriali.
Dzięki kosmetykom Lancôme, czekając na drugi sezon (premiera już 22 grudnia 2021 roku), fani będą mogli odtworzyć makijaż swojej ulubionej bohaterki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.