Gwiazda „Stranger Things” zaprezentowała Florence by Mills, swoją markę skierowaną do nastolatków. W ofercie znajdziemy m.in. podkłady w różnych odcieniach, błyszczyki i maseczki. Wszystkie kosmetyki mają być wegańskie, cruelty-free i przystępne cenowo.
Millie Bobby Brown jest kolejną gwiazdą, która zdecydowała się spróbować swoich sił w branży beauty. Idąc śladami Rihanny, Kylie Jenner, Lady Gagi i Seleny Gomez, gwiazda „Stranger Things” zaprezentowała swoją markę kosmetyków. Florence by Mills to brand skierowany przede wszystkim do nastolatków. – Chciałam stworzyć markę dla młodych ludzi i w ten sposób zapełnić lukę na rynku – powiedziała 15-letnia aktorka. – Moja marka ma reprezentować indywidualność i zachęcać do bycia sobą. Brown dodała, że w tajemnicy pracowała nad projektem od ponad dwóch lat.
Nazwa marki to hołd w stronę prababci aktorki. W ofercie Florence by Mills znajdziemy kosmetyki do makijażu i pielęgnacji. Chociaż Brown nie ujawniła jeszcze pełnej listy produktów, to na pewno znajdą się tam podkłady w wielu odcieniach, maskary, błyszczyki, kremy nawilżające, mgiełki i maseczki. Wszystkie kosmetyki są wegańskie, testowane dermatologicznie i dostosowane do każdego typu skóry. Posiadają również certyfikat PETA. Brown zależy również, aby produkty były w cenach przystępnych dla nastolatków. Jeden procent z dochodu zasili Fundację Olivii Hope, organizację założoną, aby upamiętnić Olivię Hope LoRusso, niedawno zmarłą przyjaciółkę aktorki.
Premiera marki zaplanowana jest na 26 sierpnia.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.