Najnowsza kampania Moiess
– Zwolnij tempo, oderwij się od rzeczywistości, zamień miasto na plażę, od wschodu do zachodu słońca – taka idea przyświeca najnowszej kolekcji strojów kąpielowych influencerki Jessiki Mercedes Kirschner. W nowej kampanii MOIESS przenosi nas do Kalifornii lat 80. i 90.
Dwa lata temu pierwsze modele z kolekcji MOIESS sprzedawały się jak świeże bułeczki, a Instagram Jessiki Mercedes Kirschner zalały pytania o kolejne dostawy. Młoda influencerka, tworząc pierwszą autorską markę, inspirowała się podróżami do najbardziej odległych i egzotycznych miejsc świata. Nie bez powodu na tło debiutanckiej kampanii wybrała więc meksykańskie Tulum, gdzie dwu- i jednoczęściowe stroje MOIESS sfotografowała Gosia Turczyńska. Przed jej obiektywem w jukatańskiej dżungli stanęła wtedy Sandra Kubicka.
Dzisiaj Jessica Mercedes powraca z nową kolekcją, która jest kwintesencją stylu kalifornijskiej cool girl lat 80. i 90.: – Pracując nad najnowszą kolekcją, inspirowałam się podróżą po Kalifornii, tamtejszym stylem życia i krajobrazem – czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym. – Malibu w Kalifornii to dla mnie Cindy Crawford, Brooke Shields, wyzwolone, naturalne dziewczyny, które nie wstydzą się swoich ciał – dodaje Jessica.
W kolekcji znajdziemy więc głębokie wycięcia, wiązania i wysokie stany. Jednocześciowy model Betty z wiązaniem na biuście idealnie go podkreśli, z kolei kultowy model Bali z głębokim wycięciem na biodrach wysmukli nogi. Góra od bikini Kelly pięknie zbiera biust, a dół od bikini Coral ukryje wystający brzuszek. Tak jak w latach 80. i 90. w kolekcji nie mogło zabraknąć neonowych odcieni. Oprócz szarości, bieli, brązu, khaki i czerni pojawiaja się intensywny róż, pomarańcz i zieleń.
Wykonane z najwyżej jakości materiałów sprowadzonych z Włoch, konstrukcje kostiumów są dopracowane w każdym calu, dlatego idealnie pasują do każdego typu sylwetki. Co więcej, obok znanych modeli, w kolekcji znadziemy kilka nowych detali: góra od bikini wiązana na ramionach, kokardki na biuście oraz jednoczęściowy kostium z głębokim dekoltem.
Zdjęcia kampanii zostały wykonane analogowym aparatem, a później nie poddano ich retuszowi.
Modelka: Kornelia Strzelecka
Fotograf: Marcin Gąska
Włosy i Makijaż: Joanna Berdzińska / A12 TEAM