W Bolonii Polskę reprezentował Tubądzin. Marka prześledziła najciekawsze tendencje tego sezonu, zwracając uwagę przede wszystkim na surowce i wzory bliskie naturze.
Pod koniec września w Bolonii odbyły się targi Cersaie, czyli Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek, które są jednym z najważniejszych wydarzeń branżowych na świecie. W trzydniowych targach wzięło udział ponad sto tysięcy uczestników i blisko tysiąc wystawców z całego świata. Polskę reprezentowała Grupa Tubądzin. Marka prześledziła najnowsze trendy w designie i podzieliła się z nami swoimi spostrzeżeniami.
Wśród wyraźnych tendencji widać rosnący nacisk na bliskość z naturą – od inspiracji naturalnymi surowcami, takimi jak wyraziste kamienie, bursztyny, a nawet nadmorskie skały, po motywy kwiatowe i zwierzęce na płytkach. Niesłabnącą popularnością cieszą się lastryko oraz eleganckie czarne kamienie szlachetne. W tym sezonie widoczny stał się również zwrot w kierunku manufaktury, a także wzory przypominające ręcznie malowane. Nie słabnie również zainteresowanie płytkami wielkoformatowymi, stosowanymi nie tylko na posadzkach, ale również na ścianach i meblach.
Ceramika Tubądzin świetnie wpisała się w tegoroczne trendy. Na swoim stanowisku, liczącym ponad 200 mkw, marka zaprezentowała 40 nowych wzorów oraz, zupełną nowość, połączenie płytek z meblami. Na ekspozycji prezentującej projekty polskiego brandu w aranżacjach przestrzennych znalazły się, m.in. blaty pokryte gresowymi płytkami z kolekcji Black Pulpis, jednej z czterech stworzonych we współpracy z Maciejem Zieniem. Na uwagę zasłużyły również pudrowo-różowe płytki Polvere na kuchennej wyspie z kolekcji Cielo e Terra, autorstwa Doroty Koziary. Wśród detali wyróżniły się akcenty z różowego złota oraz miedzi.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.