Amerykańska marka słynąca z dżinsów kontynuuje rozwój kolekcji Activewear, otwierając pop-upy w centrach handlowych w całej Polsce – od Gdyni po Poznań.
W asortymencie kolekcji, który pojawi się pop-upach marki Guess, znajdziemy produkty Athleisure oraz Activewear, czyli odzież, dodatki i obuwie, powstałe ze zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów: Scuby Lenzing, mikrowłókien czy Suppleksu. Przy ich produkcji oszczędzano wodę. Dzięki kodowi QR klienci będą mogli zdobyć informacje na temat całego procesu produkcji.
– Klienci coraz częściej szukają komfortu i wysokiej jakości materiałów, więc chcemy się przekonać, czy linia Activewear im się spodoba. Uruchomienie tymczasowych sklepów GUESS w niektórych polskich centrach handlowych pozwoli zobaczyć, czy kolekcja sprawdzi się jako samodzielny asortyment – mówi Paul Marciano, dyrektor kreatywny Guess.
Pop-upy Guess powstaną w największych centrach handlowych w Polsce, takich jak gdyńska Riviera, poznańska Posnania, toruński Copernicus i łódzka Manufaktura. W kolejnych miesiącach pojawią się także w krakowskiej Bonarce i warszawskiej Promenadzie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.