Znaleziono 0 artykułów
20.01.2025

Gracie Abrams nową ambasadorką Chanel. Romantyczną kampanię stworzyła Sofia Coppola

20.01.2025
(Fot. Craig McDean)

Najpierw wspólne rozdanie nagród Grammy, później wspólna MET Gala 2024. Przyjaźń Gracie Abrams oraz domu mody Chanel na tyle się zacieśniła, że wokalistkę i autorkę tekstów mianowano nie tylko ambasadorką marki, ale i modelką kolekcji poprzedzającej wiosenno-letni sezon.

Z muzyki Gracie Abrams, choć wydawana jest pod szyldem wytwórni Interscope Records, która w CV ma płyty Madonny, Eminema czy Lady Gagi, wciąż wybrzmiewa kameralność. Jak gdyby pisana, nagrywana i odsłuchiwana była w sypialni jej rodzinnego domu w Los Angeles. Tę subtelność i liryczność udało się uchwycić fotografowi Craigowi McDeanowi oraz reżyserce Sofii Coppoli, którzy odpowiadali za kampanię z udziałem młodej wokalistki stworzonej na zlecenie marki Chanel.

(Fot. Craig McDean)
(Fot. Craig McDean)

W kampanii Chanel główną rolę – zaraz po Gracie Abrams – grają kontrasty

W serii zdjęć splatają się światy zaangażowanych w projekt artystów – jest fotograficzna dynamika, oniryczność filmów Coppoli i romantyzm Gracie. Wszystkie te elementy zespaja z kolei moda: tu dziewczęce róże, tam rock’n’rollowa skóra. Tu tradycyjny tweed, tam znów najtisowy jeans. Kilka z żakietów z kolekcji uszyto na wzór baseballowych kurtek, ramoneski ozdobiono diamentowymi pikowaniami zaczerpniętymi z torebek Chanel, a spodnie poszerzono do fasonu bermudów.

(Fot. Craig McDean)

Pojawiają się też tak drogie Mademoiselle Coco perły, raz w postaci biżuterii, raz lamówek wieńczących dekolt czy rękawki marynarek. Są filtrowane przez najróżniejsze projekty (od torebek po buty) tkaniny bouclée, są emblematyczne dla francuskiego domu kamelie i wciąż powracające kokardy.

(Fot. Craig McDean)

Dom mody Chanel celebruje indywidualizm w modzie

Gracie dzieli się z Chanel swoją subtelnością, za to marka zachęca ją do wyjścia ze strefy komfortu. Udowadnia, że w tradycyjne sylwetki można wtłoczyć ducha punka, że oprócz tego, co się nosi, ważne jak się to nosi. I że zawsze znajdzie się sposób na to, by w tak dynamicznie zmieniającej się branży muzyki pozostać sobą.

(Fot. Craig McDean)

Kolekcja poprzedzająca linię na wiosnę-lato 2025 trafi do sprzedaży w styczniu 2025 roku.

Pola Dąbrowska
  1. Moda
  2. Zjawisko
  3. Gracie Abrams nową ambasadorką Chanel. Romantyczną kampanię stworzyła Sofia Coppola
Proszę czekać..
Zamknij