Real Life Luxury: Luksus według Zalando
Kategoria Premium na Zalando będzie teraz nosić miano Designer. Dzięki zakładce klienci będą mieli dostęp do kolekcji topowych projektantów. To krok platformy w stronę luksusowej mody.
Platforma Zalando ogłasza wprowadzenie do sprzedaży nowych marek, które będą reprezentowały sektor współczesnej mody luksusowej, dostępnej dla każdego. W gronie premium znajdą się między innymi: Victoria Beckham, współczesna minimalistka, włoska marka GCDS, nowojorska Theory, zachwycająca oryginalnymi nadrukami Mary Katrantzou czy Cult Gaia promująca naturalną kobiecość.
Zmianę promuje kampania Real life luxury, którą stworzył Brytyjczyk Felix Cooper. Wystąpili w niej nie profesjonalni modele, a zwykli ludzie, mieszkańcy małego holenderskiego miasteczka. Tym samym Zalando chce przekazać nam, że moda dla każdego oznacza coś innego – dla jednych jest sposobem wyrażania siebie, a dla innych możliwością przełamania konwenansów.
Przesłanie kampanii jest proste: luksus ma niejedno oblicze – codzienne doświadczenia też mogą być luksusowe!