Karolina Pisarek-Salla i Ola Nowak w towarzystwie gwiazd Cannes na evencie Magnum
Międzynarodowe święto kina, jedno z najważniejszych wydarzeń w branży filmowej, czyli festiwal w Cannes, co roku przyciąga na Lazurowe Wybrzeże towarzyską śmietankę. Nie inaczej było i tym razem, kiedy na wydarzeniu zorganizowanym przez Magnum na kultowej canneńskiej plaży pojawiły się gwiazdy zarówno z zagranicy, jak i z Polski.
Festiwal Filmowy w Cannes to jedyna w swoim rodzaju okazja, by zobaczyć najnowsze, najgłośniejsze produkcje światowego kina. To jednak nie wszystko, ponieważ odbywający się w sercu Lazurowego Wybrzeża festiwal to także wyjątkowe imprezy, koncerty i spotkania, będące istną celebracją kreatywności. Jedną z nich jest odbywająca się już od 11 lat impreza Magnum. Marka, która słynie z jedynych w swoim rodzaju, otulonych kruchą czekoladą i tworzonych z najwyższej jakości składników lodów, w tym roku zaprosiła do Cannes dwie ambasadorki: top modelkę Karolinę Pisarek-Sallę i top influencerkę Olę Nowak. Obie uczestniczyły w globalnym evencie Magnum w Cannes wraz z gwiazdami i influencerami z całego świata.
Kreacje zainpisrowane nowymi smakami
Marka Magnum rokrocznie prezentuje różnorodne smakowite nowości. Nie inaczej jest i tym razem: tego lata skosztujemy dwóch nowych, fascynujących kombinacji smakowych: Euphorii i Wonder.
- Co roku staramy się zaskakiwać klientów nowościami. To nasza złota zasada. Pracujemy nad produktami bardzo długo, by nieść radość, przyjemność i rozpieszczać podniebienia konsumentów. Zarówno w tym roku, jak i w przyszłym, można się spodziewać z naszej strony naprawdę ciekawych propozycji. Wierzymy, że wygramy to lato. – mówi Marta Linowska, Senior Brand Manager Marek Premium w Unilever.
Każda z nowych propozycji ma za zadanie pobudzić wyobraźnię i przenieść nas w krainę przyjemności. Różowe Magnum Euphoria zachwyca wyrazistym połączeniem smaków: lody cytrynowe spotykają się z sorbetem malinowym, a całość oblana została białą czekoladą ze strzelającą owocową posypką. Z kolei złocista nowość Magnum Wonder intryguje połączeniem kremowych lodów o smaku daktyli i toffi. Polewa z białej czekolady z karmelem i kawałkami karmelizowanych migdałów powinna zaspokoić potrzeby największych miłośników lodów Magnum.
Nowości Magnum dumnie (re)prezentują tegoroczne ambasadorki marki. Karolina Pisarek-Salla jest uosobieniem smaku Magnum Euphoria, a Ola Nowak – smaku Magnum Wonder. Dopasowanie ambasadorek do tegorocznych nowości Magnum nie było przypadkowe: ich uroda, styl i kobieca energia idealnie współgrają ze smakami Euphoria i Wonder. Modelka i influencerka pojawiły się na słynnej canneńskiej promenadzie La Croisette w kreacjach, które specjalnie na tę okazję stworzył dla nich duet MMC Studio, czyli Ilona Majer i Rafał Michalak.
Międzynarodowa śmietanka towarzyska na plaży Magnum
Jak co roku zaproszenie marki przyjęły zarówno gwiazdy kina, jak i muzyki oraz show-biznesu. Oprócz polskich ambasadorek marki podczas eventu bawili się goście z całego świata, między innymi znana z obsady „Gossip Girl” Kelly Rutherford, piosenkarka Charli XCX czy supermodelka Romee Strijd.
Imprezę do białego rana uświetniły bity niesamowitego brytyjskiego producenta muzycznego i didżeja Mura Masy, który podczas swojego setu oszołomił publiczność tag teamem z Charli XCX. Nie zabrakło także porywającego występu światowej ikony popu Miki, który był główną gwiazdą wieczornej imprezy.
To jednak nie koniec wrażeń, bo wcześniej francuska drag queen i ikona popkultury Nicky Doll poprowadziła panel dyskusyjny i Listening Party, których gośćmi byli ojciec chrzestny punka Iggy Pop oraz przedstawiciel nowego pokolenia Troye Sivan – światowej sławy australijski piosenkarz.
Troye ma dopiero 28 lat, ale nie przeszkodziło mu to już zdobyć ugruntowanej pozycji globalnej ikony muzyki pop, mody i społeczności LGBTQI+. Wydał on również epkę „Honey”, na której znalazły się remiksy w wykonaniu Mura Masy.
Obaj artyści przyjęli zaproszenie Magnum do muzycznej współpracy przy kampanii nowości Euphoria i Wonder, łącząc pokolenia miłośników przyjemności. Kultowa piosenka Iggy’ego „The Passenger” jest podkładem do tegorocznej reklamy Magnum, a z singla Troye’a „Honey” powstały trzy remiksy w wykonaniu Mura Masy. Każda wersja została przygotowana tak, by oddać inny nastrój. Podczas imprezy Magnum w Cannes fani Troye’a na całym świecie mogli na żywo posłuchać premierowych numerów za pośrednictwem transmisji w serwisie YouTube.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.